Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Hrvatsku beskonačnu knjigu pročitalo 2 milijuna ljudi

Writesomething.net, web projekt beskonačne besmislene kolaborativne knjige koji su prije nekoliko godina u Hrvatskoj pokrenuli Tamara Ražov i Anton Petrović, a namijenjen je uglavnom posjetiteljima iz Hrvatske danas posve neočekivano najviše posjećuju surferi engleskog govornog područja, posebno stanovnici SAD-a i Kanade.

Writesomething.net, web projekt beskonačne besmislene kolaborativne knjige koji su prije nekoliko godina u Hrvatskoj pokrenuli Tamara Ražov i Anton Petrović, a namijenjen je uglavnom posjetiteljima iz Hrvatske danas posve neočekivano najviše posjećuju surferi engleskog govornog područja, posebno stanovnici SAD-a i Kanade.

Unatoč činjenici da spomenuti projekt nikada nije promoviran u SAD-u, najviše tekstova u i knjizi napisali su posjetitelji iz Kalifornije, zatim New Yorka, Teksasa, Floride, Illinoisa, Pennsylvanije, Michigana, Ohia, Massachusettsa i Virginie.Prema podacima Google Analytics-a, posjetitelji iz Kalifornije su stranicu posjetili više od 240 tisuća puta, a najviše ih dolazi iz velikih gradova kao što su Los Angeles, San Francisco i San Diego.

Promovirana samo u Hrvatskoj

Drugi po brojnosti su posjetitelji iz države New York iz koje je došlo preko 140 tisuća posjetitelja, a najviše iz grada New Yorka. Iako je projekt promoviran samo u Hrvatskoj, te je prije nekoliko godina izdana i knjiga nastala iz istog, interes prema projektu su u najvećem broju pokazali posjetitelji engleskog govornog područja koji su napisali gotovo milijun postova. Za kraj, za one koji ne znaju kažimo o kakvoj je knjizi riječ?! Knjiga je to koju beskonačno pišu sami posjetitelji www.writesomething.net.

Kako? Dovoljno je posjetiti stranicu i na za to predviđeno mjesto nešto napisati. Sadržaj stranica čine osobne ispovijesti, tajne, sjećanja, snovi i razmišljanja anonimnih ljudi. I tako u beskonačnost!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.