Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

I mali biznis može biti atraktivan posloprimcima

Male tvrtke ne mogu se mjeriti s tvrtkama kao što je Google, kada su u pitanju brendiranje i veličina budžeta. Ipak, od ovakvih velikana mogu “ukrasti” dobre ideje u području zapošljavanja i priskrbiti si jednako talentirane zaposlenike.

Male tvrtke ne mogu se mjeriti s tvrtkama kao što je Google, kada su u pitanju brendiranje i veličina budžeta. Ipak, od ovakvih velikana mogu "ukrasti" dobre ideje u području zapošljavanja i priskrbiti si jednako talentirane zaposlenike.

Besplatni obroci, putovanja na skijanje, neupitna snaga brenda – Google je magnet za top talente. Vaš mali biznis – baš i ne. Ipak, to ne znači da i vi prilikom zapošljavanja ne možete primijeniti iste metode kao i Google, tvrdi MojPosao.

1) Prepoznajte urođenu snagu amatera

Mnogi poslodavci, kojima regrutiranje nije svakodnevni posao kao npr. HR stručnjacima, rade tipične pogreške prilikom selekcije životopisa i razgovora za posao. Tako iskusni poslodavci nerijetko “zaglave” u svojoj potrazi za savršenim profilom kandidata, inzistirajući na osobi koja u potpunosti odgovara uvjetima natječaja.

Životopisi nisu savršen odraz osoba koje predstavljaju. Kandidat čiji životopis nije impresivan u stvarnosti može biti fantastično otkriće. Ponekad je taj potencijal moguće otkriti jedino ako preuzmete inicijativu i pozovete osobu na razgovor.

2) Budite detektiv za jezik

Dobar životopis nije teško napisati no, može li kandidat zaista raditi to što tvrdi da može? Postoje “pasivni” i “aktivni” jezik. Stručnjaci tvrde kako postoji ogromna razlika u produktivnosti kandidata koji svoj posao opisuje kroz postignuća i rezultate u odnosu na kandidata koji svoj posao opisuje kroz odgovornosti i zadatke. Tvrtke su sklonije zapošljavanju ljudi koji su nešto dizajnirali, izgradili, dostavili, inicirali, zaradili nego zapošljavanju onih koji su “imali zadatak” ili  “bili odgovorni za”.

3) Neka to što ste ‘mali’ bude vaša prednost

Možda jeste mala tvrtka, ali i vi možete biti konkurentna radna sredina za talentirane ljude. Kako? Budite jedinstveni. Srećom, ne treba vam mnogo novca da biste izgradili konkurentnu poslovnu priču. Ono što vam treba je jasna slika talenata koje želite privući i razumijevanje njihovih vrijednosti te volja da kreirate sredinu u kojoj njihovi ciljevi i ambicije mogu biti ispunjeni (kao što bi bili i u nekoj drugoj poslovnoj sredini).

4) Ne morate se oslanjati na društvene mreže

Osim možda LinkedIn-a, društvene mreže nisu ozbiljan alat u potrazi za talentima. Barem ne još. Stoga se ne morate previše opterećivati mišlju tražite li dovoljno ljude putem društvenih mreža.

5) Ključne riječi zamijenite atributima

Svaka uloga (posao) u malom biznisu dolazi u kombinaciji s paketom zahtjeva. Možete ih pobrojati kroz ključne riječi, ali zapošljavanje bi trebala biti potraga za osobinama i kvalitetama koje nekoga čine uspješnim u obavljanju tog određenog posla. Razmislite o ciljevima i očekivanjima za svako rado mjesto: jednom kada znate što želite postići biti će vam lakše razviti strategiju potrage za idealnim kandidatom.

Osim toga, potražite znakove koji će vam pokazati da kandidat optimistično pristupa i samom selekcijskom postupku: ponašanje i entuzijazam važni su koliko i neke druge profesionalne vještine.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.