Nakon četiri godine, Apple je uspio slomiti Samsungovu dominaciju na američkom tržištu – u posljednjem kvartalu prošle godine, prema podacima Strategy Analyticsa, Apple je isporučio više smartphone uređaja nego li je to pošlo za rukom Samsungu. Sa 17,7 milijuna uređaja, Apple je uzeo rekordnih 34% udjela na tržišta, čime je prestigao Samsung koji se morao zadovoljiti „samo“ sa 16,8 milijuna uređaja, javlja zimo.co. Uzevši u obzir 2011. godinu, vrijedi još istaknuti kako je Apple ostvario veći rast od Samsunga – dok je korejski div tada imao 13,5 milijuna isporučenih uređaja, Apple je imao samo 12,8 milijuna.
Iako su se nedavno pojavile špekulacije kako iPhone 5 nije doživio uspjeh kakvom su se nadali analitičari i dioničari, osim nedavno objavljenih financijskih rezultata, i ove brojke pričaju neku drugu priču. „Appleov uspjeh posljedica je popularnog iPhoneovog ekosustava i App Storea, iznimno povoljnih logističkih uvjeta i intezivnog marketinga oko novog iPhone modela“, zaključci su Neila Mawstona, izvršnog direktora Strategy Analyticsa.
Unatoč tome što je na ukupnoj godišnjoj bazi Samsung prodao više uređaja u odnosu na Apple, okretanje dugogodišnjih trendova ide u korist pozitivnom ozračju nastalom kao rezultat ostvarivanja prihoda od 54,5 milijardi dolara te dobiti od 13,1 milijardu. Naravno, ovi trendovi neće dugo potrajati pošto se očekuje kako će Samsung doživjeti veliki vjetar u leđa kada na tržište dođe nasljednik megapopularnog Galaxya S3, no neće ni Apple ove godine sjediti skrštenih ruku. Velika borba između dva diva nastavit će se i dalje, vjerojatno u sve većem intezitetu i na drugim velikim tržištima.