Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Iako smo sada “globalni” a ne samo “lokalni” – svaki projekt nam je veliki izazov

Ekipa iz EuroArt93 smišljaju web aplikacije, kreiraju web stranice, maštaju dizajn a složit će vam i marketinšku kampanju, ako baš želite… Kako dizajneri svoje poslovanje šire na inozemna tržišta, otvaraju urede u zemljema EU i kako smišljaju rime na njemačkom, pročitajte u kreativnom intervjuu…

Ekipa iz EuroArt93 smišljaju web aplikacije, kreiraju web stranice, maštaju dizajn a složit će vam i marketinšku kampanju, ako baš želite... Kako dizajneri svoje poslovanje šire na inozemna tržišta, otvaraju urede u zemljema EU i kako smišljaju rime na njemačkom, pročitajte u kreativnom intervjuu...

Kreativci ste, pa nam se predstavite u 10 riječi, a da se barem dvije rimuju i jedna od deset neka bude na njemačkom…

Kreativni… Pouzdani… Mladi no svejedno iskusni… pratimo trendove… u svijetu priznati i nagrađivani… das was wirr tun macht uns Spaß, deswegen ist auf uns ein großer Verlass, und Ihr Verlass, gibt uns noch mehr Gas.

Portal vam je okićen nagradama. Koja vam je privatno najdraža, a koja je najviše pomogla privlačenju novih klijenata?

Mislim da smo bili najsretniji kada smo dobili prvu nagradu (znate onu priču o prvom poljupcu), pa zatim prvu inozemnu i tako dalje, iako svaka nagrada zaslužuje dozu veselja u agenciji.

Ako opet gledamo koje su najbitnije to je sigurno “Communicator Awards 2009” za Bimini Bay, jer smo to radili za velikog klijenta (Hilton/capo grupacija) a i nakon nje došlo je niz većih projekata klijenata slične “tematike kao što su: Bernardin Group, Hotel Antunović I sl.

Drugi važniji Web site i nagrada je za www.byblos.hr (club u Poreču) za koji smo dobili “Davey Awards 2008 – Gold Winner” I nakon kojega smo radili na poznatim hrvatskim kubovima, Piranhi, Aurori, San Antoniu…

Izvozna ste firma. Kako se u vašoj branši „probijaju“ strana tržišta?

Pošto smo fizički smješteni u Sisku, trebalo nam je oko godinu dana još davne 2000. g. da uopće „provirimo“ na Hrvatsko tržište s lokalnog, nakon toga 2005. g. krenuli su upiti za nozemna tržišta i danas hvala bogu i unatoč recesiji radimo 60% inozemne web projekte i 40% domaće.

U početku su to bili „bljeskovi“, dakle jedan specifičan web projekt ili aplikacija za određenog klijenta, a danas je situacija da „vani“ imamo niz agencija koje od nas outsource-aju projekte tako da je situacija prilično stabilna. Od većih i stalnih zemlja to je: Canada, USA, Nizozemska, Engleska i naravno Njemačka u kojoj smo i otvorili naš stalni ured par dana prije ovog intervjua, tako da ako ste u okolici Munchena slobodno nas posjetite.

Može li se kriza u kompaniji (koja izvozi 60% van granica Hrvatske) jednostavno prevladati orjentacijom na isključivo inozemno tržište?

Kriza u kompaniji ako se pojavi, ne može se riješiti samo orijentacijom na inozemno tržište, jer je ta orijentacija samo „šlag na tortu“, koja se dešava ako dobro radite svoj posao, pametno diferencirate sve što izlazi iz Vaše agencije i na kraju ako je klijent iznimno zadovoljan s proizvodom/uslugom. Tek nakon toga poduzetnički kanali se šire i spremni ste da vas neko i van hrvatske može opaziti. Mi iskreno na našim inozemnim poslovima nismo radili ništa posebno u smislu reklamiranja, osim što smo isporučivali dobre proizvode iz agencije, a onda je sve to došlo „prirodno“.

Također zbog povećanja poslova i neprestane želje klijenta da stvaramo nešto autentično i posebno, veliku pažnju dajemo da svaki novi projekt ostane poseban i kreativan, jer ono što želimo najviše izbjeći je „štancanje“ zbor rokova i velikog broja poslova.

Budućnost?

Ono što je novo od nas, da smo napokon nakon 7 godina pustili u rad i naš novi vlastiti Web site, koji sada ima pregledno složene sve naše reference i usluge koje radimo.

Za budućnost, Web stranice one koje su funkcionirali prije nekih 4-5 godina više ne funkcioniraju. Web prezentacija za neku tvrtku sada je više medija integriranih u jedan: web stranica, socijalne mreže, izrada aplikacija za facebook, twitter kampanje, mobilne aplikacije… sve su to elementi koji su danas aktualni i da bi se jedna tvrtka uspješno pojavila na Web-u, svi ti elementi trebaju biti „izvučeni“ do maksimuma. To je upravo ono s čime se sada EuroART bavi…


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.