Kroz stalna istraživanja, FlixBus lako prati želje i potrebe tijekom vožnji te svoju uslugu i veze s destinacijama tome i prilagođava.
Tako prema posljednjim podacima FlixBus primjećuje da su među gotovo 170.000 putnika koji putuju iz Hrvatske, 54% žene koje biraju autobus ispred samostalne ili dijeljenje vožnje automobilom. Najčešće se putuje iz Zagreba i Splita u München, Beč ili Budimpeštu, a više satne vožnje krate se besplatnim internetom koji putnicima omogućuje kvalitetno provođenje vremena u autobusu.
Odgovaranje na mailove, slušanje glazbe ili interakciju na društvenim mrežama dio su aktivnosti koje se bezbrižno mogu obavljati tijekom vožnje bilo da se krati vrijeme ili se zapne u koloni. Za one koji vole provesti vrijeme udobno spavajući dok putuju prema destinaciji, koriste mirne i tihe noćne linije.
Dobrim planiranjem, svako putovanje postaje jednostavno i povoljnije
FlixBus putnici često dnevne i noćne autobusne linije koriste za dolazak do zračnih luka primjerice u Budimpešti, Ljubljani ili Veneciji kako bi nastavili putovanja i u najudaljenije zemlje svijeta ili pak veze do Münchena i svoj put nastavljaju dalje s presjedanjem u druge države.
FlixBus iz Zagreba omogućuje 2x dnevnu vezu s Budimpeštom, 5x – 7x dnevnih veza s Ljubljanom te 1x dnevnu vezu s Italijom (Trst, Venecija, Milano, Torino). Split za sada povezuje direktno s Ljubljanom, Bečom i Münchenom, dok uz presjedanje putnici iz Splita mogu povezati i s primjerice Berlinom ili Pragom. Na ovaj način uz dobro planiranje putovanja, štedi se i po nekoliko stotina kuna.
Putnici svoja putovanja lako mogu isplanirati koristeći mobilnu aplikaciju, koja im omogućuje pregled destinacija i kupovinu karata bilo kada i bilo gdje po najpovoljnijim cijenama.
U 2016. godini svoja iskustva u putovanjima diljem zelene mreže razmijenilo je više od 60 milijuna putnika dok se do kraja ove godine očekuje gotovo 100 milijuna putnika od početaka FlixBus start-upa 2013. godine.
Zelena FlixBus mreža raste iz dana u dan
FlixBus start-up predstavlja kombinaciju visoko razvijene tehnologije u pozadini i regionalnih tradicionalnih prijevozničkih kompanija. Dok regionalni prijevoznici, autobuseri, obavljaju svakodnevne vožnje i brinu o sigurnosti putnika na cesti, FlixBus timovi u pozadini rade na mrežnom planiranju, razvoju kvalitete, ulažu u visoko tehnologiju i softver, bave se korisničkom podrškom, upraljanjem prometom, marketingom i razvojem prodaje. Upravo ova pozadinska mašinerija, zadužena je za povezivanje 1.000 destinacija u 20 europskih zemalja, kroz 100.000 dnevnih veza, za njihovo nesmetano upravljanje i razvoj.
Kroz mrežno planiranje i razvoj, Zagreb se povezao s 450 destinacija diljem Europe
Kada je u pitanju Hrvatska, trenutno je direktno (bez presjedanja) povezano preko 100injak gradova sa 7 susjednih država, međutim uz presjedanja u najvećim čvorištima FlixBusa, putnicima je dostupno daleko više destinacija. Tako je u ovom trenutku Zagreb povezan s 450 destinacija te se osim u ovih 7 dražava (Slovenija, Italija, Austrija, Češka, Njemačka, Mađarska i Švicarska), vrlo lako može stići i do Francuske, Rumunjske, Slovačke, Poljske, Nizozemske i Danske. Svakodnevnim razvojem mreže raste i broj dostupnih destinacija, ne samo iz Zagreba, već i drugih gradova diljem Hrvatske. Mogućnosti za putovanja su mnogobrojne, a sve ih se može pratiti na ovom linku.