Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

“Iznesi problem na svjetlo dana” Imagu donio prestižnu nagradu

Hrvatska reklamna agencija Imago nagrađena je na Eurobestu – najvećem reklamnom festivalu u Europi, održanom u Amsterdamu. Između 4000 prijavljenih radova iz 35 različitih zemalja, interaktivni oglas kampanje “Iznesi problem na svjetlo dana” za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja osvojio je brončanu medalju.

Hrvatska reklamna agencija Imago nagrađena je na Eurobestu - najvećem reklamnom festivalu u Europi, održanom u Amsterdamu. Između 4000 prijavljenih radova iz 35 različitih zemalja, interaktivni oglas kampanje "Iznesi problem na svjetlo dana" za humanitarnu akciju Centra za žrtve seksualnog nasilja osvojio je brončanu medalju.

– Osvojili smo nagradu jer smo super, šalim se. Mi volimo vjerovati da su svjetske face u žiriju prepoznale dobru ideju i odlučili je nagraditi, – kaže Vanja Blumenšajn iz Imaga.

Ovo je prvi nagrađeni hrvatski rad na ovako prestižnom festivalu i jedini ovogodišnji s ex-yu područja koji je svojom originalnošću i kreativnim pristupom promovirao domaće reklamne snage i pomogao upozoriti javnost na problematiku nefizičkog seksualnog nasilja.

– Nefizičko seksualno nasilje često je neprepoznato i nekažnjeno jer ostavlja nevidljive posljedice. Osmišljavajući print oglas razmišljali smo kako najbolje iskoristiti zadani medij i razotkriti na prvi pogled oku nevidljivo i to nas je dovelo do ovog rješenja. Umjesto da bude pasivni promatrač, čitatelj treba uzeti novine u ruke i podići ih prema svjetlu kako bi vidio cjelovitu poruku i iznio problem na svjetlo dana. Iznošenje istine je ionako prvi korak prema rješavanju svakog problema, – kaže Blumenšajn.

Trebamo nove izazove

Iako je nagrada trenutno veliko priznanje, za agenciju u svakodnevnoj praksi ne znači mnogo.

– Kreativci ionako najveću satisfakciju pronalaze u svakom novom rješavanju kreativnih izazova. Ipak, prestižne nagrade, kao što je ova s Eurobesta, trebale bi biti svojevrsna garancija kreativnosti Imaga i privući klijente željne kvalitetnih inovativnih rješenja, – objašnjava Blumenšajn.

Za nagrađenu kampanju zaslužan je tim ljudi: kreativni direktor Vanja Blumenšajn i art direktor Saša Perić dok je žensku stranu držala account managerica Iva Kaligarić.

Kratkoročni ciljevi primarni

Kako recesija uvelike pogađa marketing Imago se s tim nosi tako da dugoročne marketinške ciljeve podređuje kratkoročnim.

– Obzirom da su marketinške aktivnosti u određenoj mjeri uvijek usmjerene izgradnji brandova, a to je dugoročni cilj, taj spektar aktivnosti se minimalizira nauštrb promotivnih kratkoročnih usmjerenja (zato imamo poplavu nagradnih igara i sličnih promocija). Time se smanjuju investicije u marketing u cijelosti kako bi se uštedjela sredstva u svrhu maksimizacije profita. Kolokvijalno rečeno, smanjuju se budžeti! I to je uzorak ponašanja gotovo kod svih oglašivača, – objašnjava Damir Ciglar.

Pogled prema 2010.

Imagova predviđanja za budućnost marketinga u Hrvatskoj u 2010-oj godini je da je Hrvatska recesija samo je u manjoj mjeri uzrokovana svjetskom recesijom, pa je stoga i izlazak iz recesije u manjoj mjeri ovisan o svjetskim ekonomskim trendovima.

– Za očekivati je da će marketinške aktivnosti oglašivača u većoj mjeri biti bazirane na ovogodišnjim aktivnostima, s nekoliko različitih scenarija s obzirom na eventualne tržišne promjene. Dakle, možemo se nadati da se aktivnosti barem neće dodatno smanjivati, ukoliko se već neće povećavati, no većina pokazatelja kao i ekonomskih stručnjaka opravdava korištenje riječi ‘nada’, a ne predviđanje! Jer 2010. u domaćim okvirima zasada ne izgleda previše svjetlo, – zaključuje Ciglar.


Napisao

Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.