Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Izum studenta – kako su žene zavoljele održavanje automobila! [galerija]

Većina pripadnica ženskog spola priznat će kako nije pretjerano zainteresirana za održavanje vlastitog automobila. Taj posao prepuštaju muškarcima. Rezervne dijelove, pribor za održavanje automobila i ostale finese, na policama benzinskih postaja i trgovačkih lanaca gotovo ne zamjećuju.

Većina pripadnica ženskog spola priznat će kako nije pretjerano zainteresirana za održavanje vlastitog automobila. Taj posao prepuštaju muškarcima. Rezervne dijelove, pribor za održavanje automobila i ostale finese, na policama benzinskih postaja i trgovačkih lanaca gotovo ne zamjećuju.

Dizajn i boje ambalaža u kojima se prodaje pribor za automobile, (npr. ulje) upućuju isključivo na muškarce, što ukazuje kako kompanije iz tog sektora žene gotovo ne smatraju svojom target skupinom. Tako je razmišljao i student  Vinh Pho pa je stvorio dizajn koji danas koristi američki gigant AutoZone.

AutoZone by Vinh Pho

Vinh Pho je student koji trenutno živi u Francuskoj i studira na fakultetu “INSEAD: The Business School of the World, France.” On došao na ideju dizajna koji bi žene više zainteresirao za održavanje vlastitih automobila te im ambalaže, u kojima se primjerice nalazi automobilsko ulje, učinio privlačnijim i zanimljivijim.

Njegov dizajn prepoznala je američka tvrtka AutoZone, koja je na tržište plasirala liniju proizvoda pod nazivom „AutoZone by Vinh Pho“.

Proizvode krasi dizajn u elegantnoj kombinaciji sive, bijele i narančaste boje, uz minimalne tekstove na ambalažama. Pod ovim dizajnom plasirani su proizvodi – set ključeva, motorno ulje, jelenja kožica i krpica za čišćenje.

Vidimo da bočica od ulja više nalikuje parfemu. A ljepši spol parfeme uglavnom – obožava.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.