Dizajn i boje ambalaža u kojima se prodaje pribor za automobile, (npr. ulje) upućuju isključivo na muškarce, što ukazuje kako kompanije iz tog sektora žene gotovo ne smatraju svojom target skupinom. Tako je razmišljao i student Vinh Pho pa je stvorio dizajn koji danas koristi američki gigant AutoZone.
AutoZone by Vinh Pho
Vinh Pho je student koji trenutno živi u Francuskoj i studira na fakultetu “INSEAD: The Business School of the World, France.” On došao na ideju dizajna koji bi žene više zainteresirao za održavanje vlastitih automobila te im ambalaže, u kojima se primjerice nalazi automobilsko ulje, učinio privlačnijim i zanimljivijim.
Njegov dizajn prepoznala je američka tvrtka AutoZone, koja je na tržište plasirala liniju proizvoda pod nazivom „AutoZone by Vinh Pho“.
Proizvode krasi dizajn u elegantnoj kombinaciji sive, bijele i narančaste boje, uz minimalne tekstove na ambalažama. Pod ovim dizajnom plasirani su proizvodi – set ključeva, motorno ulje, jelenja kožica i krpica za čišćenje.
Vidimo da bočica od ulja više nalikuje parfemu. A ljepši spol parfeme uglavnom – obožava.