Novosti

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?

Budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

ZŠEM Poslovna akademija organizira seminar ”Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano” koji će se održati 16. Ožujka, 2015., koji vodi Dr. sc. Hrvoje Maljak.

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing?

Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano. Jer budžet za marketing nije trošak – to je investicija.

Po završetku programa, polaznici će: se osposobiti za transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima, moći prikazati i procijeniti te izračunati ROMI u marketingu, biti u stanju implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen iskusnim marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management.

Seminar uključuje predavanje, diskusiju, zadatke i ostale aktivnosti koje potiču sudionike na sudjelovanje. U okviru svakog pojedinog seminara, sudionici dobivaju nastavni materijal, stručnu literaturu iz poslovne ekonomije, reference koje mogu koristiti u svakodnevnom radu te diplomu kao priznanje za sudjelovanje.

Broj mjesta na seminaru je ograničen te prijave traju do 6.ožujka.2015.

 

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version