Kako bismo svoje buduće poslovanje postavili na prave temelje, moramo odgovoriti na pitanja – tko su naši budući kupci, kako ćemo doći do njih, kako će tržište reagirati na našu uslugu/proizvod? Koji je rizik ako se upustimo u realizaciju, na koji način ćemo se financirati?
Generator ideja
Sve su to pitanja koja moramo postaviti, ali prvo moramo imati sjajnu ideju. Kako do nje doći?
Neke poduzetničke ideje se javljaju sasvim neočekivano, spontano, ali da ne bi čekali taj trenutak nadahnuća osvrnimo se oko sebe i potražimo ideje u svakodnevnom okruženju.
Potencijalni izvori poslovnih ideja:
1) Radno okruženje – naši poslovni suradnici: kupci, dobavljači, partneri, kolege
2) Konkurencija
3) Razni sajmovi, konferencije, treninzi, radionice, stručni skupovi
4) Uspješni primjeri u poduzetništvu
5) Stručna literatura i publikacije
6) Predavači, konzultanti, treneri
7) Gospodarske komore, poduzetnički centri i inkubatori
8 ) Razne udruge
9) Internet, blogovi
10) Traženje tržišne niše
11) Brainstorming, brainwriting…