Kako znati je li ideja spremna za tržište?

Kako znati je li ideja spremna za tržište?

Temeljito istraživanje samog tržišta i industrije u kojoj planirate poslovati, jedan je od prvih koraka koje trebate napraviti kao poduzetnik početnik.

Odgovorite na slijedeća pitanja:

• Koje probleme rješava moja ideja?

• Koji su potencijalni kupci mog proizvoda ili usluge?

• Zašto bi netko kupio moj proizvod ili uslugu?

• Gdje će kupiti moj proizvod ili uslugu (online, u specijaliziranim trgovinama, robnim centrima)?

• Koji su mi proizvodi konkurencija?

Stvaranje i kreiranje poslovnog modela predstavlja teži dio puta ka cilju. Nakon što definiramo sve parametre koje želimo imati u našem jedinstvenom poslovnom procesu, poduzetništvo nam više ne izgleda tako komplicirano kao na samom početku.

Od samih početka važno je znati zbog čega i za koga radimo i stvaramo.

Naše ciljano tržište i industrija poslovanja najbitnije su činjenice koje moramo implementirati u naš poslovni model.

Je li ideja spremna za tržište i trebate li napraviti marketinški plan?

Kako biste saznali odgovor na ova pitanja, trebate odgovoriti na sva pitanja koja vas mogu dovesti do jasnih informacija kako biste u konačnici shvatili gdje pripadate u poslovnom svijetu.

Tri su ključna aspekta vašeg poslovanja kojima morate ovladati:

1. Informacije o industriji

2. Ciljano tržište

3. Konkurencija

Trendovi, statistika, ankete i sve druge izvore potražite u gospodarskim udružanjima na lokalnim i nacionalnim razinama. Nakon što ste u mogućnosti dokazati održivost projekta, vrijeme je da krenete prema naprijed.

Podijeli

Odgovori

Top