Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Kako znati je li ideja spremna za tržište?

Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali s problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije. Od ideje do plasmana na tržište jako je puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni platiti za vaše proizvode ili usluge.

Mnogi ljudi imaju velike poslovne ideje, ali s problemima se suoče već pri samom pokušaju realizacije. Od ideje do plasmana na tržište jako je puno prepreka. Potrebno je uvjeriti se kako za ideju postoji tržište i kupci koji su spremni platiti za vaše proizvode ili usluge.

Temeljito istraživanje samog tržišta i industrije u kojoj planirate poslovati, jedan je od prvih koraka koje trebate napraviti kao poduzetnik početnik.

Odgovorite na slijedeća pitanja:

• Koje probleme rješava moja ideja?

• Koji su potencijalni kupci mog proizvoda ili usluge?

• Zašto bi netko kupio moj proizvod ili uslugu?

• Gdje će kupiti moj proizvod ili uslugu (online, u specijaliziranim trgovinama, robnim centrima)?

• Koji su mi proizvodi konkurencija?

Stvaranje i kreiranje poslovnog modela predstavlja teži dio puta ka cilju. Nakon što definiramo sve parametre koje želimo imati u našem jedinstvenom poslovnom procesu, poduzetništvo nam više ne izgleda tako komplicirano kao na samom početku.

Od samih početka važno je znati zbog čega i za koga radimo i stvaramo.

Naše ciljano tržište i industrija poslovanja najbitnije su činjenice koje moramo implementirati u naš poslovni model.

Je li ideja spremna za tržište i trebate li napraviti marketinški plan?

Kako biste saznali odgovor na ova pitanja, trebate odgovoriti na sva pitanja koja vas mogu dovesti do jasnih informacija kako biste u konačnici shvatili gdje pripadate u poslovnom svijetu.

Tri su ključna aspekta vašeg poslovanja kojima morate ovladati:

1. Informacije o industriji

2. Ciljano tržište

3. Konkurencija

Trendovi, statistika, ankete i sve druge izvore potražite u gospodarskim udružanjima na lokalnim i nacionalnim razinama. Nakon što ste u mogućnosti dokazati održivost projekta, vrijeme je da krenete prema naprijed.


Napisao

Ekonomija

Za logističke tvrtke ključni su održivost i inovativnost kako bi ostale otporne i konkurentne na takve promjene.

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.