Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Kofola Grupa imala je još jedno rekordno ljeto

Tvrtka Kofola ČeskoSlovensko priprema se za pokretanje sustava povrata depozita za PET boce i limenke u Slovačkoj te je postala jedan od osnivača Inicijative za sustav povrata depozita za ovu ambalažu u Češkoj.

Kofola Grupa imala je još jedno rekordno ljeto. Za rast prodaje zaslužna je i iznimno uspješna sezona u Jadranskoj regiji.

Kofola Grupa objavila je rezultate za treće tromjesečje ove godine. Prodaja je u ovom razdoblju porasla za još 34 milijuna CZK na godišnjoj razini, nadmašivši prošlogodišnji rekordni rezultat za 1,6 %. U ljetnim mjesecima dobro su poslovali češko i slovačko tržište te Jadranska regija. Regija je doživjela oporavak zahvaljujući priljevu turista, koji je prošle godine izostao zbog mjera pandemije. Operativna EBITDA povećana je za 81 milijun CZK u odnosu na prethodnu godinu u prvih devet mjeseci ove godine. Kao rezultat toga, uprava Kofole prilagodila je svoju cjelogodišnju procjenu na raspon od 1,08 do 1,12 milijardi CZK te će predložiti isplatu dividende na glavnoj skupštini u studenom.

“Ovogodišnja je ljetna sezona bila čak i nešto bolja od prošlogodišnje, koja je bila rekordna. Zahvaljujući dobro pripremljenim aktivnostima i kampanjama, uspjeli smo još jednom iskoristiti prisutnost domaćih turista u Češkoj i Slovačkoj, kao i turiste iz cijele Europe koji su se na odmor vratili u Hrvatsku i Sloveniju. I ovoga su puta rezultati Jadranske regije razlog međugodišnjeg rasta ukupne prodaje”, razvoj trećeg kvartala godine komentira Jannis Samaras, predsjednik Uprave Kofola Grupe.

“Na češkom i slovačkom tržištu točena je Kofola već je dugo vodeće piće u ljetnoj prodaji. Potrošači u njoj mogu uživati ​​na više od petnaest tisuća prodajnih mjesta. Ove smo godine uspjeli ponovno povećati broj prodajnih mjesta, kao i lansirati uspješne nove proizvode, kako bi se nadoknadio blagi pad tržišta bezalkoholnih pića“, kaže Daniel Buryš, izvršni direktor Kofole ČeskoSlovensko. Piće Vinea za ljetnu se sezonu pouzdalo u jedinstven koncept Kumšt Moštu, naglašavajući osnovu u soku od grožđa iz vinograda. Targa Florio, nova vrhunska limunada od sicilijanskih agruma, zauzela je svoje mjesto na tržištu i značajno nadmašila očekivanja.

Mineralna voda Kláštorná Kalcia – u stalnom porastu prodaje – posvetila još jedan dio svoje komunikacijske kampanje promicanju održivog pristupa pakiranju u obliku 100% rPET boca izrađenih samo od reciklirane plastike. Održivi pristup u poslovanju tvrtke odrazio se i na druge aktivnosti. U blizini tvornice Ondrášovka, tvrtka je uspjela iskoristiti iskustvo zaštite izvora vode iz Rajecká Lesná. “U suradnji s lokalnim poljoprivrednicima i lokalnom samoupravom uspjeli smo certificirati dodatne BIO lokacije za berbu bilja. Zajedno sa slovačkim teritorijima, već smo certificirali 244 km2. Otvorili smo LEROS otkupnu trgovinu bilja u prostorijama pogona. Potom je otvorena još jedna trgovina za otkup bilja u Velké Karlovicama”, kaže Jannis Samaras, opisujući razvoj u tom području. S biopekarnicom Biopekárna Zemanka realizirana je proizvodnja UGO Dužinky keksa koji koristi ostatke voća i povrća iz Krnovske proizvodnje paskaliziranih sokova.

Tvrtka Kofola ČeskoSlovensko priprema se za pokretanje sustava povrata depozita za PET boce i limenke u Slovačkoj te je postala jedan od osnivača Inicijative za sustav povrata depozita za ovu ambalažu u Češkoj.

Rast u Jadranskoj regiji

Međugodišnji tromjesečni rast prodaje Kofola grupe uglavnom je potaknut rastom potražnje u Jadranskoj regiji. To se odrazilo na rast prodaje od 13,3%. „U našoj regiji je došlo i do popuštanja mjera pandemije prije ljeta, a ujedno su se turisti, koji su željeli ponovno odmoriti u atraktivnim turističkim područjima Hrvatske i Slovenije, nakon prošle godine počeli vraćati u regiju. U kombinaciji s dobro pripremljenim marketinškim i prodajnim aktivnostima, to je pozitivno utjecalo na rast prodaje, posebice u Hrvatskoj, koja je rasla dvoznamenkasto”, objašnjava Marián Šefčovič, predsjednik Uprave Radenske Adriatic i dodaje: “Najveći rast ostvario je brend Studena. Iz tržišnih segmenata najviše je rasla impulzivna kupnja i naravno prodaja na obali u kanalima Horeca.”

Dopuna procjene EBITDA operativne dobiti i prijedloga dividende

S ekonomske perspektive, tvrtka se tijekom godine suočila sa značajnim povećanjem cijena za niz ključnih elemenata. To uključuje energiju, transport, materijale za pakiranje i šećer. “Zahvaljujući kontinuiranom rastu ukupne prodaje Grupe i našoj financijskoj disciplini od početka godine, možemo potvrditi i precizirati naše procjene za konačni rezultat EBITDA-e za 2021. u rasponu od 1,08 milijardi CZK do 1,12 milijardi CZK”, objašnjava Martin Pisklák, glavni financijski direktor Kofola grupe. “To nam također omogućuje da predložimo isplatu dividende od 13,50 CZK po dionici na glavnoj skupštini u studenom”, dodaje.

U tisućama EUR (trajne operacije)9M2021*9M2020*ChangeChange (%)
Prihod **196 919187 8149.1054,8%
EBITDA**38 32935 1953 1348,9%
* s jednokratnim stavkama    
** preračunato pomoću prosječne FX vrijednosti 26.444 CZK/EUR   
     
U tisućama EUR (trajne operacije)3Q2021*3Q2020*ChangeChange (%)
Prihod **82 14680 8431 3031,6%
EBITDA**20 07221 6321 5607,2%
* s jednokratnim stavkama    
** preračunato pomoću prosječne FX vrijednosti 25.753 CZK/EUR   


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.