Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Koliko je web stranica važna za imidž tvrtke

Danas je neophodno biti online. Internet je jedno od najvažnijih alata promocije i web stranica bi trebala biti ogledalo poduzeća. Web stranica je prvi dojam koji će vaši budući klijenti steći o poduzeću. Kada se potrošači žele informirati o poduzeću, osobi, kad traže posao, ne kupuju žute oglasnike, ne kopaju po starim novinama, ne kucaju na vrata vašeg ureda ili trgovine da provjere tko ste vi. Kupci danas istražuju na internetu, vjeruju informacijama koje tamo pronađu.

Danas je neophodno biti online. Internet je jedno od najvažnijih alata promocije i web stranica bi trebala biti ogledalo poduzeća. Web stranica je prvi dojam koji će vaši budući klijenti steći o poduzeću. Kada se potrošači žele informirati o poduzeću, osobi, kad traže posao, ne kupuju žute oglasnike, ne kopaju po starim novinama, ne kucaju na vrata vašeg ureda ili trgovine da provjere tko ste vi. Kupci danas istražuju na internetu, vjeruju informacijama koje tamo pronađu.

Ako vaša stranica nije ažurirana kupci će vjerovati da se kod vas ništa novog ne događa. Oni ne znaju koliko vi mukotrpno radite i nemate vremena ažurirati novosti na webu, da ste upravo preuredili poslovni prostor, kako upravo zapošljavate novih djelatnika, da pokušavate dobiti svoj najveći posao. Oni će se pitati da li vi uopće još radite.

Web kao lice firme

I zato nema opravdanja za zanemarivanje weba. To možemo usporediti sa vrtom ispred kuće, ako travu niste pokosili od prošle sezone, nitko vam neće vjerovati da je unutra prekrasno.

Naravno, struktura i izgled weba će ovisiti i o djelatnosti kojom se bavite, ali glavno pravilo je da bude pregledna i da se tražene informacije mogu lako pronaći. Dizajneri su me učili da u maksimalno tri klika pronađete traženi pojam.

Nakon što sam osnovala poduzeće i riješila problem s imenom, koje je jako važno jer odražava osobnost i ono što radite, nazvala sam grafičkog i web dizajnera i pokušala im objasniti kako želim da moja web stranica izgleda.

Što nam je važno?

Već sam imala skice i nekoliko stranica s kojih mi se određeni segment sviđao, te sam ideju poslala na nekoliko dragih prijatelja čije mišljenje cijenim. Dobila sam puno korisnih savjeta. Marketingaši su odmah poslali značenje boja, objašnjenja kako boje utječu na kupce i njihovo raspoloženje, što me dodatno zbunilo jer neke boje imaju višestruko značenje. Npr. crvena je ženstvena i vatrena, simbolizira toplinu, a istovremeno i budi agresiju i nervozu.

Moja web stranica se mora diferencirati od drugih poduzeća koja se bave istom djelatnošću, mora biti jednostavna, pregledna, ali sa zanimljivim detaljima koji će ipak posjetitelja zadržati na njoj, potaknuti ga na razmišljanje.

Mora biti istovremeno ozbiljna, ali ne presterilna, jer ne želimo ostaviti dojam da smo dosadni. Mora imati dovoljno zanimljivog teksta, ali ne previše jer danas nitko nema vremena za čitanje romana. Na kraju razgovora bila sam zadovoljna jer su moji sugovornici shvatili što ja želim, i dobila sam niz savjeta o detaljima koje moje laičko oko i ne primjećuje.

Ono što je najvažnije kod web stranice je da ona odražava poruku koju želite prenijeti svojim klijentima.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.