Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Kovač: Nismo se povodili za trendovima. Uočili smo potrebu i na nju odgovorili!

Kratka priča od ideje do osnivanja koja će vas oduševiti. Osim svojom inovativnošću pokretači tvrtke Salespod osvajaju i svojom energijom i znanjem. Salespod je rezultat godina iskustva, ogromne količine rada, učenja i upornosti. Dokaz da se ove vrijednosti uvijek isplate je nagrada na konkurentnom američkom tržištu.Trenutno rade na otvaranju ureda u SAD-u.

Kratka priča od ideje do osnivanja koja će vas oduševiti. Osim svojom inovativnošću pokretači tvrtke Salespod osvajaju i svojom energijom i znanjem. Salespod je rezultat godina iskustva, ogromne količine rada, učenja i upornosti. Dokaz da se ove vrijednosti uvijek isplate je nagrada na konkurentnom američkom tržištu.Trenutno rade na otvaranju ureda u SAD-u.

“Voditeljima prodaje ili vlasnicima tvrtki smo pružili uvid u terensko poslovanje kakvo nikada prije nisu imali: doslovno smo im omogućili da provedbu terenskih poslovnih procesa gledaju kao prijenos na televiziji.  Sve to je zainteresiralo i Vipnet kojega smo kontaktirali jer nam se učinilo da bi nam oni mogli biti idealan partner za prodaju dijela naše usluge. Nekako paralelno s tim pregovarali smo o investiciji sa članom CRANE-a, Sašom Cvetojevićem.” objašnjava Marko Kovač direktor i osnivač tvrtke Salespod iz Zagreba, koja se bavi mobilnim poslovnim rješenjima. Salespod je jednoglasno proglašena najboljom među 32 tehnološke tvrtke u kategoriji “Sales Operations” na konferenciji “Under the Radar” održanoj prošle godine u kalifornijskoj Silicijskoj dolini.

A, kako su počeli i od kuda su financirali svoj projekt prema Markovim riječima, novac je došao kada su nakon dogovorene investicije osnovali novu tvrtku i zaposlili još tri prijatelja. Naime, do tada su poslovali putem Markove tvrtke KPS koja se osim Salespodom bavila i drugim projektima. Uselili su se u ured na Fakultetu strojarstva i brodogradnje, točnije Centra za transfer tehnologije i samo nastavili raditi punom snagom.

Što je bio povod za izradu Salespod proizvoda?

Povod za izradu Salespoda je bio projekt koji smo radili za tvrtku L’Oreal Adria. Stvarni razlog je bila svijest da slične potrebe imaju sve tvrtke čije poslovanje uključuje rad izvan ureda, a ne postoji rješenje koje bi bilo dostupno svima. Naime, L’Oreal je želio pratiti terenski rad distributera, bez kupovine softvera i dodatnog opterećenja njihovog IT odjela. Udružio sam se s prijateljem i kolegom Markom Linkeom i ponudili smo im uslugu koju će koristiti poput internetskog bankarstva i plaćati prema obimu uporabe. Proračun tog projekta nije niti približno mogao pokriti troškove izrade i odlučili smo napraviti unificirani proizvod koji ćemo ponuditi na hrvatskom i inozemnom tržištu.

Proizvod je bio dovoljno dobar da se pozitivan glas proširio i bez ulaganja u marketing, pa smo vrlo brzo počeli raditi za Keune Haircosmetics i slovensku Iliriju, a nakon toga za Kutjevo, Badel i Encian.

Svim tim tvrtkama smo omogućili da na jednostavan način prikupljaju narudžbe i podatke o kupcima, rade terensku prodaju, prate provedbu radnih naloga, fotografski evidentiraju pozicioniranje marketinškog materijala ili artikala na policama, raspored i održavanje frižidera, dozatora i drugog marketinškog materijala. Osim toga, njihovim djelatnicima smo omogućili uvid u stanje skladišta ili saldo pojedinih kupaca, uključujući otvorene stavke.

Što je najviše pomoglo u razvoju tvrtke? Ideja, novac, poslovni anđeli, savjeti …

Ne mogu izdvojiti jednu stvar za koju bih rekao da je najviše pomogla. Sve ovo je rezultat godina prethodnog iskustva, ogromne količine rada, učenja i upornosti. Volio bih pronaći nekakav tajni recept da i nama olakša rast i razvoj, ali toga nema. Složio bih se s onim tko je rekao da za uspjeh preko noći obično treba 20 godina.

Jedino što bih mogao naglasiti je da je sve ovo što smo napravili rezultat cijele ekipe. Ne sjećam se trenutka da je itko od nas brojao radi li više ili manje od drugih ili da je itko birao poslove. U takvoj sredini rad nosi i veliku mjeru zadovoljstva i čistog užitka i ne mogu dovoljno naglasiti koliko sam zahvalan što sam dio ove priče.

Nedavni uspjeh donosi i neke novosti. Što su daljnje perspektive?

Zapravo nema zaokreta. Nismo računali na pobjedu u Silcijskoj dolini, pogotovo ne u tako jakoj konkurenciji, ali nastup na američkom tržištu planiramo odavno.

Trenutno radimo na otvaranju ureda u SAD-u i uspostavljanju partnerstava temeljem kontakata koje smo tamo ostvarili. Kakav ćemo rezultat ostvariti – tek ćemo vidjeti.

Vaši savjeti poduzetnicima sigurno će biti od velikog značaja jer ste i sami dokaz da bez predanog rada nema uspjeha?

Nama je pomoglo što se nismo povodili za trendovima tj. kao mjerilo nismo uzimali trenutni “hype”. Uočili smo potrebu određene skupine ljudi i na nju odgovorili na jasan način. Onda su došli i kupci. Oni su naš osnovni cilj, sve ostalo samo sredstvo.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.