Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Kreiranje marke u uslužnoj djelatnosti

Odlučivanje o marki usluge usredotočeno je na izgradnju imagea pružatelja usluge. Konzultantske kuće, hoteli, restorani, banke itd, obično se diferenciraju prema sveukupnom sinergijskom dojmu usluge, imagea, reputacije, a ne prema pojedinačnoj usluzi koju nude. U tekstu slijede savjeti za kvalitetnu izgradnju marke u uslužnoj djelatnosti. Sjetite se hrvatskih poznatih maraka, ali ne zaboravite i one male koji su živjeli ili još uvijek žive u vašem kvartu. Jer od malih nastaju veliki a marketing usluga prisutan je svugdje oko nas.

Odlučivanje o marki usluge usredotočeno je na izgradnju imagea pružatelja usluge. Konzultantske kuće, hoteli, restorani, banke itd, obično se diferenciraju prema sveukupnom sinergijskom dojmu usluge, imagea, reputacije, a ne prema pojedinačnoj usluzi koju nude. U tekstu slijede savjeti za kvalitetnu izgradnju marke u uslužnoj djelatnosti. Sjetite se hrvatskih poznatih maraka, ali ne zaboravite i one male koji su živjeli ili još uvijek žive u vašem kvartu. Jer od malih nastaju veliki a marketing usluga prisutan je svugdje oko nas.

Marketing usluga i odabir marke potrebno je razmatrati kroz niz različitih elemenata koje u svojoj knjizi „Osnove marketing usluga“ donosi prof.dr.sc. Đurđana Ozretić Došen profesorica Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Kod kreiranja marke za uslužnu djelatnost morate odgovoriti na nekoliko pitanja:

1) Je li poduzeće aktivno u prezentiranju jake marke korisnicima svojih usluga?

2) Kako ime poduzeća kotira kod korisnika?

3) Koriste li se, osim imena poduzeća i prednosti ostalih elementa marke?

4) Koriste li se svi mogući mediji za prezentaciju marke?

5) Primjećuje li se utjecaj ponude i usluge na značenje marke?

6) Temelje li se odluke na markama na rezultatima istraživanja?

7) Provodite li politiku marke i prema zaposlenicima u poduzeću?

No, ostaje pitanje što je zapravo jaka marka i kako je kreirati. Njezina obilježja su: osebujnost, primjerenost, pamtljivost i fleksibilnost. Elementi koji stvaraju vrijednost marke usluge služe zapravo da biste identificirali marku i diferencirali se od usluge. Ti elementi su: imena, znakovi, simboli, likovi, slogani. Nije potrebno raditi skupa i velika istraživanja da biste saznali kako ime poduzeća kotira kod korisnika.

Kako korisnici “dišu”?

Njihovo mišljenje možete saznati kroz jednostavan i neformalan razgovor, ispitujući njihove stavove o usluzi tako da o elementima marke razgovarate pojedinačno – samo ime, znak ili slogan. A, temeljni kriteriji za izbor elementa marke su: pamtljivost, smisao, zaštićivanje prilagodljivost i prenosivost. Ime marke može biti vrlo učinkovito komunikacijsko sredstvo, a vizualni elementi marke također su ključni čimbenici u stvaranju vrijednosti marke.

Sjetite se hrvatskih poznatih maraka, ali ne zaboravite i one male koji su živjeli ili još uvijek žive u vašem kvartu. Jer od malih nastaju veliki a marketing usluga prisutan je svugdje oko nas.

Izvor: Mojbiz.com


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.