Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Elvira Mlivić Budeš

Kupci vas ne vide?!

Sporo uočavanje trendova ili neaktivna prodaja

Mnogi poslovni subjekti trude se učinkovito prezentirati konkurentsku prednost. U toj aktivnosti ključno je saznati mišljenje kupaca i klijenata i uključiti ga u promotivne materijale.

Evo podsjetnika što pri tome ne smijemo zaboraviti:

1. Odaberite jednog kupca ili klijenta i objasnite na njihovom primjeru kako je vaš proizvod ili usluga obogatio njihov život ili poslovanje, ili kako su uštedjeli, unaprijedili, popravili ili uljepšali nešto… U toj priči obavezno mora biti uključena analiza postojećeg stanja i definicija izazova klijenta te vaše rješenje i postignuti rezultat.

2. U komentare i preporuke uključite fotografije klijenta ili kupca ili njihove ponude. Mnoga istraživanja su pokazala da su takve preporuke učinkovitije od onih tekstualnih.

3. Grupirajte preporuke po sadržaju, zemljopisno, prema djelatnosti ili potrebama klijenata, kako bi se potencijalni kupci u jednoj grupi mogli prepoznati.

4. Zamolite klijenta da vlastoručno napiše i potpiše preporuku i skeniranu je priložite u svoje promotivne materijale.

5. Dajte odgovore na često postavljena pitanja. Neka pitanja zaista će se pojaviti od klijenata ili kupaca, no treba uključiti i ona pitanja na koja mislite da bi klijenti trebali dobiti odgovore, a što doprinosi jačanju vaše konkurentske prednosti. U pitanja možete uključiti imena i funkcije kupaca koji su ih postavili.

6. Sadržajno ili stručno doprinesite jačanju vaše djelatnosti. Napišite članak za novine, stručnu publikaciju ili portal. Uključite kopije tih članak ili izjava u svoje promotivne materijale, zajedno s komentarima odabranih kupaca ili klijenata.

Vaši potencijalni klijenti sigurno neće pročitati sve vaše promotivne materijale. Vjerojatnije je da će pogledom samo preletjeti preko vaših tekstova. Ipak, takva grupa materijala djelovat će uvjerljivije i atraktivnije.

Mnogi poslovni subjekti imaju puno kvalitetnih dokaza za svoju konkurentsku prednost, no zbog svakodnevne utrke na tržištu zaboravljaju da je prezentacija postignuća u interakciji sa zadovoljnim kupcima vrlo važna, a često na prvi pogled nevidljiva točka u toj utrci.

Autor: Elvira Mlivić Budeš, obiljka.com ([email protected])

Pročitajte još:

Poduzeća

Prodajnom timu osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. na poziciji direktora prodaje za trenutno najuspješniji sektor pridružio se Miran Mišić.

Marketing i prodaja

Novi podaci o online potražnji u analiziranim državama srednje i istočne Europe pokazuju velike sličnosti u ponovnom povećanju zanimanja potrošača za tradicionalno najpopularnijim proizvodima.

Marketing i prodaja

Prodajemo i prodaje se nama svakog dana, doživljavali mi to svjesno ili ne.

Poduzeća

Tvrtka Kofola ČeskoSlovensko priprema se za pokretanje sustava povrata depozita za PET boce i limenke u Slovačkoj te je postala jedan od osnivača Inicijative...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.