Ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju koja stoji iza njega

U digitalnom svijetu punom mogućnosti, u kojem vrijeme postaje luksuz, prodaja mora biti efikasna i personalizirana, a brendovima je neophodna karizma koju će kupci osjetiti i prigrliti. Dani komunikacija stoga u Rovinj dovode čak dvije vrhunske stručnjakinje kojima su ova područja uske specijalnosti.

Krojiti vlastite uvjete mogu ne samo potrošači nego i brendovi: društveni aspekt povezivanja s potrošačima u digitalno doba omogućuje brendovima razvijanje umijeća građenja slike o sebi – jer ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju koja stoji iza njega, poručuje Swati Bhattacharya, prva kreativna direktorica u Indiji i jedna od vodećih osoba industrije tržišnog komuniciranja koja ruši sve barijere, zbog čega ju je Cannes Lions proglasio ambasadoricom inicijative See It Be It.

Probijanje staklenih stropova u svijetu koji je još uvijek uvelike patrijarhalan, rad na najimpresivnijim kampanjama za brendove poput Pepsija, Nescafea i Kit Kata, višestruko osvajanje prestižne nagrade Cannes Lions te briljiranje na tržištu koje se mijenja iz dan – svoju će formulu uspjeha Bhattacharya sa svima u Rovinju podijeliti na predavanju “Sisterhood – a toolkit for life”, a njezina će iskustva jednako obogatiti i muškarce i žene u industriji tržišnog komuniciranja.

Strojno učenje, glasovna tehnologija (voice) i računalni vid (computer vision) najnovija su tehnološka postignuća koja intrigiraju cijeli svijet, a specijalistica za ove inovativne platforme u nastajanju i e-commerce, Jessica Chapplow, objasnit će kako ih učiniti dijelom uspješne priče svakoga brenda. Globalna savjetnica klijenata tvrtke Wavemaker pomaže raznim granama industrije u prihvaćanju novih tehnologija te primjeni najboljih praksi u e-commerceu. Otkrivajući trendove koji dovode do rasta prodaje putem e-kanala, Chapplow s klijentima kroji nove imperative uspješnoga poslovanja, a “Heartificial Intelligence: How AI is Humanising Businesses” predavanje je u kojemu će se osvrnuti na ono čemu svaki kvalitetan brend s vizijom budućnosti teži – humanizaciji brenda i potrošačkog iskustva u kojem potrošači vlastitim preferencijama svjesno kroje vlastite uvjete.

Više informacija o programu pronađite na www.danikomunikacija.com.

Podijeli

Odgovori

Top