Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Moć vizualnog

pixabay.com

Slika govori tisuću riječi, fraza je koja se ponavlja i ponavlja, a nekako nikako da postane otrcana. Možda zato jer toliko istinita, barem kad je o odnosima s javnošću riječ. Biti spretan s riječima se podrazumijeva kad se bavite odnosima s javnošću, ali kolika je važnost slike/videa možda još nije dovoljno naglašeno. Najveća promjena koja se odnosima s javnošću dogodila u posljednje vrijeme je upravo zaokret prema vizualnom sadržaju. Mlađe generacije ne gube vrijeme na iščitavanje sadržaja, privući ih može fotografija i kratka priča povezana s njom. Korisne informacije koje mogu podijeliti ili koje će im biti news-to-use u većini slučajeva su samo dobar doprinos priči koju želite, ovoga puta fotografijom, ispričati.

Priprema – PR kampanje se planiraju i do nekoliko mjeseci unaprijed pa osobe angažirane na projektu imaju vremena isplanirati i pripremiti fotografije/video potrebne za kampanju. Ovisno o sadržaju koji se priprema ovisi i angažman fotografa/snimatelja. Ovaj podatak nije nevažan ako pripremate modnu kampanju koja zahtijeva drugačiji pristup od sportskog događanja ili primjerice press konferencije. Iscrpan brief fotografu/snimatelju od velike je pomoći svima uključenima u projekt.

Kvaliteta fotografije/videa – mora biti vrhunska kako bi se vaša kampanja ili vaše priča istaknula u moru drugih. Vizualni dojam koji ostavljate je zapravo šlag na torti cijele vaše priče i mora biti čak pomalo razmetljiva i pokazati ono što želite predstaviti u najboljem svjetlu.

Korporativno ili lifestyle – dominacija životnog stila sve je vidljivija i u korporativnim vijestima kompanija. Sve je manje brojki i suhoparne izvještajne forme u rečenicama pa se taj odmak osjeća i u vizualnom. Direktori, CEO-ovi, predsjednici, ravnatelji, šefovi (i u ženskom rodu), do sada su preferirali strogu uredsku pozadinu, tamna odijela, diskretnu šminku i nakit. No, i fotografije od nedavno prenose malo drugačiju i opušteniju priču koja vrh piramide predstavlja u nešto mekšem svjetlu na kojemu je vidljiv i životni stil i što je najvažnije – osobnost.

Rast vizualnih medija – Facebook je preuzeo Instagram čim je počeo značajniji rast ove društvene mreže koja funkcionira isključivo na dijeljenju fotografija, a rast Pinteresta zaslužuje ozbiljnu pozornost. Fotografija i, u posljednje vrijeme i video, su oduvijek imali značajnu ulogu u medijima, no vizualna informacija u online komunikaciji zauzima definitivno prvo mjesto.

Infografika – jedna od najprihvaćenijih novih metoda i koja je izvrsno prihvaćena u medijima je infografika. Prenošenje čak i suhoparnih korporativnih podataka u nekoliko poteza postaje čak vizualno zanimljivo, ali i lako pamtljivo. Grafički dizajn kojim se pritom možete poigrati daje gotovo bezbroj mogućnosti.

Vizualno pričanje priče – priča povezana uz brend, proizvod, uslugu ili osobu gradi poveznicu i razumijevanje sa ciljanim skupinama. Odlične priče bude maštu, a uz pomoć vizualnog nastaju kampanje koje idu u korak s vremenom i zahtjevima ciljanih skupina. Serija fotografija ili kratki video? I jedno i drugo.

I za kraj, da se poslužim još jednom frazom – daleko od oka, daleko od srca.

[box style=”0″]

wslogo_306780

e I w I fb I tw

www.ambrela.hr

[/box]

 


Pročitajte još:

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Komentari

Viliam Prodan, uspješni poduzetnik, jedan je od naših najboljih rally vozača i višestruki rally prvak Hrvatske.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.