Facebook fan stranice su postale must za svaki brend, političara, eksibicionista, proizvod ili sl. Facebook se prilagodio baš njima kad je prešao na Timeline. Time je postigao urednu stranicu gdje pomoću fotografija svaki fan dobije “sliku” brenda.
Uz pomoć agencije za odnose s javnošću Manjgura donosimo vam pet savjeta za početnike u community managmentu – s ciljem da se pospješi broj direktnih fanova i njihovih prijatelja:
1. Ažurirati postove s novim blogovima ili člancima iz novina/portala.
2. Biti aktivni i fanovi na drugim fan stranica donosi nove korisnike – odnosno fanova.
3. Ankete su odličan način na koji se dobivaju informacije direktno od korisnika proizvoda. S druge strane održa fan stranicu aktivniju.
4. Nagrade za najvjernije fanove! Na ovaj način ostanu vjerni te promoviraju stranicu.
5. Uključiti fanonve na interakciju, odgovarati i rješavati njihove upite
U nastavku donosimo cijelu infografiku: