Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Nakon uspjeha FlixBusa u Europi, FlixTrain kreće istim stopama u Njemačkoj, a FlixBus uspješno posluje i u Americi

FlixMobility grupa nakon FlixBusa jača FlixTrain, te uspješno posluje na zapadnoj američkoj obali.

Nedavno najavljen početak prometovanja FlixTraina u Njemačkoj krenuo je stopama uspjeha njegovog prethodnika FlixBusa. Od početka prometovanja FlixTraina u Njemačkoj na relaciji Stuttgart, Frankfurt, Hannover, Berlin, frekvencija polazaka je u samo 3 mjeseca udvostručena, a otvara se i nova FlixTrain linija Hamburg – Cologne. Ovime se putnicima nude nove mogućnosti interkonekcija i mogućnosti povoljnih putovanja. Kombinacija autobusa i vlaka, početak je integriranog prijevoza FlixMobility grupe.

˝Tri mjeseca nakon što smo predstavili FlixTrain, pozitivno smo iznenađeni potpuno rasprodanim kapacitetima. Shodno toj ogromnoj potražnji, udvostručili smo ponudu vožnje željeznicama diljem Njemačke.˝ – izjavio je André Schwämmlein, direktor i suosnivač FlixMobilitya. ˝S obzirom na ovu neočekivanu potražnju od naših putnika, vjerujemo da ćemo daleko premašiti prethodno postavljeni cilj od 500.000 putnika do kraja 2018. godine.˝ – dodaje André

Originalan i kreativan poslovni model koji je spojio tradicionalnu industriju s visoko razvijenom tehnologijom osigurao je promjene u svijetu mobilnosti i uzdrmao cijelo autobusno tržište u ovom dijelu Europe te se jednako iskustvo već više od dvije godine nudi i putnicima iz Hrvatske.

Do kraja godine, FlixBus planira proširiti ponudu za 30%, odnosno povećati broj dnevnih veza na 350.000. Trenutno FlixBus povezuje 1700 destinacija u 27 europskih zemalja.

Zagreb kao glavno čvorište FlixBusa, jedan je od 120 destinacija Hrvatske povezanih direktno s 11 država iz kojih se interkonekcijama može nastaviti i u ostale države koje su dio zelene mreže.

Od 31. svibnja FlixBus je povezao američke gradove kao što s


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.