Marketing i prodaja
Nova paleta Kim proizvoda i vizualni identitet
Mljekara KIM u novu je godinu ušla s novim osvježenim vizualnim identitetom i s tri nova proizvoda – svježim mlijekom u jednolitrenoj boci s 3.2% mliječne masti i tekućim jogurtom u jednolitrenoj boci s 0.5% i 3.2% mliječne masti. Uz vizualno osvježeni KIM-ov logo, robnu marku KIM od sada zasluženo prati i krovni slogan „Naše domaće”.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.