Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Novi direktor u prodaji GRAWE Hrvatska d.d. Miran Mišić

Prodajnom timu osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. na poziciji direktora prodaje za trenutno najuspješniji sektor pridružio se Miran Mišić.

Prodajnom timu osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. na poziciji direktora prodaje za trenutno najuspješniji sektor pridružio se Miran Mišić koji je svoju dosadašnju karijeru na području prodaje i marketinga uspješno gradio u Konica Minolta Hrvatska. Svojim iskustvom, znanjem te usmjerenošću na rezultate i uspjeh Miran će zasigurno dodatno osnažiti ionako uspješne prodajne timove te im pružiti dodatnu potporu u ostvarivanju njihovih budućih rezultata.

Miran Mišić svoje je bogato 17-ogodišnje iskustvo stekao na pozicijama direktora prodaje, ITS-a i marketinga preuzimajući odgovornost za razvoj, organizaciju, optimizaciju procesa te istovremeno razvoj ljudi unutar svog tima koje će nastojati primijeniti u sektoru osiguranja.

„Nakon 17 godina u tehničkom sektoru, prelazak u financijski sektor popriličan je izazov, međutim dolazak u GRAWE smatram velikim iskorakom u karijeri. Iskustvo, snalažljivost i upornost svakako će mi pomoći u daljnjem razvoju, a veličina GRAWE-a i rad s tolikim brojem ljudi predstavljaju mi dodatno zadovoljstvo. Vjerujem da ću uz pomoć kolega imati ugodnu i kvalitetnu prilagodbu te da ću vrlo brzo početi koristiti svoj puni potencijal i doprinositi daljnjem razvoju u skladu s planovima GRAWE-a“, komentirao je svoju odluku o dolasku u GRAWE Miran Mišić.

Svoje zvanje inženjera elektrotehnike stekao je na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu no brzo je svoj karijerni put započeo u prodaji u kojoj se pronašao i počeo ostvarivati odlične rezultate. Njegova usmjerenost na kvalitetu, stručnost, zakonitost, ekonomičnost i ažurnost ubrzo su ga dovele do rukovodećih pozicija na kojima je koristio svoj puni potencijal i doprinosio uspjehu poduzeća.

Pročitajte još:

Komunikacija

Svatko tko se bavi prodajom ili uslugama zna da komunikacija u njoj igra važnu ulogu u upravljanju prodajom. 

Marketing i prodaja

Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i devet vrhunska predavača-prodajnih konzultanata i panelista, a bogat program od čak dvadeset i četiri...

Marketing i prodaja

Novi podaci o online potražnji u analiziranim državama srednje i istočne Europe pokazuju velike sličnosti u ponovnom povećanju zanimanja potrošača za tradicionalno najpopularnijim proizvodima.

Marketing i prodaja

Prodajemo i prodaje se nama svakog dana, doživljavali mi to svjesno ili ne.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.