Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Obiteljska tvrtka iz Vinkovaca krenula iz garaže, a danas zapošljava 28 djelatnika

Obiteljska tvrtka „Santini“ d.o.o. Vinkovci bila je jedna među 20-ak tvrtki s krajnjeg istoka Slavonije kojima je Hrvatska gospodarska komora (HGK) nekidan uručila priznanje za dva desetljeća kontinuiranog, ali i uspješnog poslovanja.

Obiteljska tvrtka „Santini“ d.o.o. Vinkovci bila je jedna među 20-ak tvrtki s krajnjeg istoka Slavonije kojima je Hrvatska gospodarska komora (HGK) nekidan uručila priznanje za dva desetljeća kontinuiranog, ali i uspješnog poslovanja.

Izvršni direktor Antonio Petković, sin vlasnika inače, poznatog nogometnog trenera, kaže kako je to u isto vrijeme i potvrda dobrog poslovnog smjera, kao i dobrodošao poticaj – u vremenima recesije – za nastavak rada u dosadašnjem ritmu, pa i nove izazove u biznisu sutra.

Tvrtka je osnovana u veljači 1992. godine, kao trgovačko poduzeće, a glavna djelatnost je prodaja rezervnih dijelova za poljoprivrednu i građevinsku mehanizaciju, kamione, autobuse. Osim toga, još su tri segmenta – benzinska postaja, zatim prodaja elektromaterijala za industriju i kućanstva, te trgovina sportske i HTZ opreme. Rade na dvije lokacije u Vinkovcima i Mirkovcima. Otac Mile Petković osnovao je tvrtku u obiteljskoj kući, sam i s vlastitom ušteđevinom, a i danas je 100-postotni vlasnik. Pokrenuo ju je iz garaže i onda se polako probijao na tržištu.

Tvrtka danas ima 28 zaposlenih. Taj broj varira, plus/minus 2-3 zaposlena. U onim dobrim vremenima prije recesije bilo je više od 50 milijuna kuna prihoda, sada je to dosta manje, međutim, uspjeli su unatoč takvim okolnostima poslovanja zadržati dobre bonitete. Nisu ni smanjivali broj zaposlenih, dapače ove godine uposlili su troje novih radnika. „Santini“ je u kategoriji malih poduzeća, no s istoka Slavonije u posljednje vrijeme šire djelatnost i na područje Zagreba, Dalmacije…

Obiteljski biznis trpio zbog krize posljednjih godina

Utjecaj krize se i te kako osjetio. No, poduzimali su interne uštede, na tržištu je općenito došlo do pada marži, pozicionirali su se i zadovoljili manjom dobiti. Priznaju u recesiji je manje kupaca,  a javio se i velik problem s onima koji ne plaćaju dok je dio kupaca „nestao“ zbog vlastite smanjene aktivnosti ili propasti. Nastoje zbog takve slike tržišta približiti se i novim klijentima. Iako je u poljoprivredi stanje teško, taj dio djelatnosti pokazuje se kao najbolji segment jer u Slavoniji, iz agrara kupaca koliko-toliko uvijek ima.

Tekst u cijelosti pročitajte na portalu Glas Slanovije


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.