Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama s teškim klijentima

Ključan faktor u tome je prilagodba komunikacije različitim tipovima klijenta kako bi postigli maksimalan učinak i pri tome izbjegli konflikt.

Zakon o zaštiti potrošača
pixabay.com

U svim djelatnostima susrećemo se s različitim očekivanjima i zahtjevima klijenata, kupca, korisnika. Motivi reklamacija i pritužbi su različiti, vezani uz kvalitetu, percipiranu vrijednost proizvoda ili usluge i slično, a neke pritužbe su opravdane dok neke i nisu. Bez obzira da li je klijent u pravu ili ne, osim što je važno odgovoriti na svaku reklamaciju važno je i znati kako odgovoriti, budući da korisničko iskustvo postaje jedna od najbitnijh čimbenika za uspjeh tvrtke ili organizacije.

Ključan faktor u tome je prilagodba komunikacije različitim tipovima klijenta kako bi postigli maksimalan učinak i pri tome izbjegli konflikt.

Uz to, jedan od najvećih izazova je kako se nositi sa „teškim“ klijentima. Često napade doživljavamo osobno što pak vodi do konflikata. To su situacije u kojima je upravo način komunikacije ključan za rješavanje problema i nastavak suradnje.

Mapa znanja organizira seminar na temu „Odnosi s klijentima u prodaji i upravljanje reklamacijama s teškim klijentima“ 20.3.2019. u hotelu Sheraton, Zagreb. Predavačica je Snježana Kupres, NPL i prodajna trenerica.

Ovaj seminar je namijenjen osobama odgovornim za upravljanje reklamacijama, ali i svima onima koji su na „prvoj liniji“ te kojima će klijenti direktno uputiti reklamaciju i izraziti svoje nezadovoljstvo. Svakako se preporučuje svima onima koji žele steći sigurnost u stresnim situacijama kako bi njima ovladali i znali zauzeti stav, a da pritom ostanu profesionalni i ljubazni.

Više informacija o seminaru i prijavama možete pronaći na web stranici Mape znanja.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.