Do sada je, naime, Opel bio fokusiran uglavnom na europsko tržište koje je u krizi posustalo što je rezultiralo velikim padom prodaje, prenosi Business.hr.
Stručnjaci su izračunali da General Motors mora zatvoriti sedam tvornica, kako bi kompenzirao višak kapaciteta na europskom tržištu.
Osim toga, General Motors želi surađivati i sa francuskim proizvođačem automobila Peugeot – Citroën, što dodatno povećava pritisak na ostale pogone.
Reiner Einenkel, predsjednik Savjeta radnika, ističe da još uvijek nisu predstavljena prava rješenja za nadilaženje trenutačnog stanja, dodavši da prve prijedloge očekuje narednih dana.
“Opel mora izaći iz svog dvorišta. Izvozom automobila van europskih granica Opel bi godišnje mogao proizvesti 150 tisuća automobila više nego što sada proizvodi. Proizvodnja samo za oslabljeno europsko tržište nije dovoljna“, poručuje Einenkel.
Pored toga, GM bi mogao u Europi proizvoditi i Chevrolet za europsko tržište.
Zatvaranje Opela u Bohumu ili postrojenja u Velikoj Britaniji ugrozilo bi čitav niz europskih kompanija.
“Ukoliko se zatvori tvornica u Bohumu, neće preživjeti ni marka Opel. GM bi trebao malo pomnije trebao pratiti tok novca koji ulaže u sanaciju“, dodaje Einenkel.