Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Osam koraka za provjeru vaše poslovne ideje

Prošli petak smo pisali kako dobiti ideju za pokretanje posla. A nakon toga moramo ocijeniti vrijednost poslovne ideje. Kad odgovorimo na slijedeća pitanja znat ćemo da li smo na pravom putu da postanemo poduzetnici?

Prošli petak smo pisali kako dobiti ideju za pokretanje posla. A nakon toga moramo ocijeniti vrijednost poslovne ideje. Kad odgovorimo na slijedeća pitanja znat ćemo da li smo na pravom putu da postanemo poduzetnici?

Pitanja za provjeru poslovne ideje:

1. Postoji li stvarno potreba za našim proizvodom/ uslugom na tržištu? Tko su naši kupci? Kako ćemo doći do njih, kako ćemo im predstaviti proizvod/ uslugu? Postoji li tržište za realizaciju poslovne prilike i koliko je ono?

2. Koliki početni kapital nam je potreban i kako ćemo doći do njega?

3. Koliki profit očekujemo i koliko dugo će trajati? Koliko vremena nam treba da vratimo uloženu investiciju?

4. Tko su naši dobavljači?Da li je lako doći do njih?

5. Gdje će biti naš poslovni prostor, da li nam trebaju posebni tehnički uvjeti? Imamo li potrebu za nekom posebnom opremom?

6. Da li je odnos između rizika i očekivanog profita vrijedan truda za poduzetnika?

7. Ako poduzeće propadne, jesu li poduzetnik i njegov tim spremni prihvatiti financijske i psihološke posljedice?

8. Imamo li dovoljno znanja nositi se sa svim izazovima koji nas očekuju? Da li smo spremni za borbu u nemilosrdnoj tržišnoj utakmici? Na koji način ćemo prevladati nedostatke? Da li nas obitelj podržava u našoj odluci?

Znate li odgovore?

Ova pitanja su polazišna točka za pisanje poslovnog plana na osnovu kojeg ćete donijeti odluku da li pokrenuti posao ili ne. Ako je većina odgovora na ova pitanja negativna ili ne znate odgovor, tada je bolje odustati od ideje.

I kad je poslovni plan dobro pripremljen i ako pozitivno odgovorite na postavljena pitanja, problemi se mogu pojaviti kod realizacije, jer ne možemo točno predvidjeti što će se događati na tržištu za nekoliko godina. I zato je bitno budno pratiti trendove, konkurenciju i sva događanja u vašem okruženju kako bi bili spremni odmah reagirati na promjene.

www.newhorizons.hr


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.