Bez obzira je li riječ o kreativnom ili administrativnom poslu kad je riječ o dress codeu na inicijalnom razgovoru, ne preostaje vam drugo nego urediti se!
Nepisano je pravilo kako urednost i dotjeranost na razgovoru za posao poslodavcima pokazuje da posao, ali i sebe doživljavate ozbiljno.
Čak i kad je riječ o tvrtkama koje inače toleriraju « casual » odijevanje, za razgovor za posao stručnjaci preporučuju formalan stil, piše Careerone.com
Tako se na primjer za uredski posao muškarcima preporuča odijelo i kravata, a ženama hlače ili suknja. Ukoliko je riječ o poslu u manje formalnom okruženju, za žene bi dobar izbor bio košulja, hlače/suknja i zatvorene cipele.
Garderobu za razgovor isplanirajte nekoliko dana unaprijed i provjerite kako je odjeća čista i izglačana. Izbjegavajte sve što odvlači pozornost poput kričavih kravata, glomaznog nakita i frizure radi koje neprestano morate odmicati kosu s lica.
Također, ženama se ne preporučuju dekoltei, majice otvorenih leđa ili suknje dubokih izreze.
Ne pretjerujte s parfemom ili losionom nakon brijanja te se ukoliko ste pušač, suzdržite od cigarete prije razgovora. Sa sobom ćete unijete smrad duhana koji će ostaviti loš dojam na potencijalnog poslodavca.
Izaberite odjeću u kojoj se osjećate udobno tako da se možete u potpunosti koncentrirati na pitanja ispitivača i ne razmišljati o pretijesnim cipelama ili prekratkim hlačama. Budite decentni, ali profesionalni i prije no što otvorite usta svojim izgledom pokažite koliko vam je stalo do posla.