1. Jasno istaknuti tko ste
Onaj tko naleti na vašu stranicu neće raditi istraživački rad kako bi shvatio što radite. Imena i proizvodi ili usluge moraju biti jasno istaknuti, ono što će kupac najlakše pronaći.
U prijevodu, to znači potencijalnom kupcu reći – ovo je točno to što tražite! Posjetitelj u prve dvije do tri sekunde odlučuje hoće li ostati na stranici, ili ide dalje.
2. Jednostavna, lako pamtljiva web-adresa
Nemojte komplicirati! Domena je poput brenda. Omogućite korisniku dolazak na stranicu jednostavnim unošenjem kratke fraze u tražilicu. Također, nije poželjno da vaš mail glasi [email protected]. Jednostavan mail od velike je važnosti. SEO stručnjaci savjetuju izbjegavanje crtica i brojeva, a također preporučuju domenu .org.
3. Jednostavno pretraživanje stranice
Podstranice (prodaja, proizvodi, kontakt…) moraju biti jasno istaknuti i „na klik“ jedna od druge.
Stručnjaci preporučuju padajuće popise. To omogućava korisniku uvid u sadržaj svake podstranice prije samog otvaranja, te brže ostvarenje cilja, odnosno pronalazak željene informacije.
4. Mjesto za kontakt
Nema svatko strpljenja klikati po vašoj stranici kako bi pronašao kontakt-informacije. Nemojte dopustiti da vam konkurencija otme klijenta zbog takve gluposti.
Najbolje mjesto na stranici za postavljanje informacija o kontaktima jest u gornjem lijevom ili desnom kutu početne stranice.
Kontakt-informacije istaknute na početnoj stranici moraju sadržavati telefon, e-mail i kontakt-obrazac. Odmoći vam sigurno neće i dodavanje adrese te linka koji otvara vašu lokaciju na Google Maps.
5. Osnove SEO optimizacije
Stranica vam neće biti jako oružje, ako ju nitko ne može naći. SEO osnove omogućit će veću dostupnost na tražilicama. Kako biste to postigli, ne morate zaposliti SEO stručnjake, dovoljno je provjeriti jeli stranica ispravno kodirana.
