Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Pivo se pije unatoč recesiji – rast dobiti Heinekena u prvoj polovici godine

Treći po veličini svjetski proizvođač piva Heineken izvijestio je u srijedu o rastu neto dobit u prvoj polovici godine za 42 posto zahvaljujući jednokratnim stavkama, rezanju troškova i pozitivnim učincima valutnih tečajeva. Proizvođač piva Amstel i Dos Equis priopćio je da mu je neto dobit iznosila 695 milijuna eura, u odnosu na 489 milijuna u istom razdoblju godinu ranije.

Treći po veličini svjetski proizvođač piva Heineken izvijestio je u srijedu o rastu neto dobit u prvoj polovici godine za 42 posto zahvaljujući jednokratnim stavkama, rezanju troškova i pozitivnim učincima valutnih tečajeva. Proizvođač piva Amstel i Dos Equis priopćio je da mu je neto dobit iznosila 695 milijuna eura, u odnosu na 489 milijuna u istom razdoblju godinu ranije.

Ovogodišnje brojke uključuju 121 milijun eura jednokratnih prihoda, od čega najveći udio otpada na prodaju 68,5-postotnog Heinekenova udjela u jednoj indonezijskoj podružnici kompaniji Asia Pacific Breweries za 157 milijuna eura.

Azijati i afrikanci piju sve više

Prihodi su u prvoj polovini godine porasli za 5,2 posto na 7,52 milijarde eura, uglavnom zahvaljujući travanjskoj, 7,8 milijardi dolara vrijednoj akviziciji meksičke kompanije Femsa, koja uključuje brandove kao što su Dos Equis, Tecate i Sol. Organski prihodi koji ne obuhvaćaju prihode od akvizicija i utjecaj valutnih tečajeva pali su za dva posto.

Obujam organske prodaje također se smanjio, i to za 3,9 posto, dok su cijene uvećane za 1,9 posto.

– Uvjeti poslovanja ostali su izazovni u Europi i SAD-u, ali smo ostvarili veliki rast obujma prodaje piva u Africi i Aziji, – kazao je izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer u priopćenju.

Štedi se na svemu – pa i na pivi…

U Heinekenu također navode da su u prvom polugodištu uštedjeli 104 milijuna eura na troškovima poslovanja, djelomično zahvaljujući konsolidaciji proizvodnje i rezanju troškova nabave.

Heineken je priopćio da je “i dalje oprezan vezano za razvoj potrošnje piva u Europi i SAD-u, i to zbog nastavljene slabe osobne potrošnje i planiranih mjera štednje u mnogim zemljama”.

Napisao

Pročitajte još:

Novosti

HEINEKEN Hrvatska drugu je godinu zaredom nagrađen certifikatom Poslodavac Partner vodeće konzultantske tvrtke SELECTIO, koja taj certifikat dodjeljuje tvrtkama koje dosežu standarde izvrsnosti u...

Novosti

U studenom će na čelo Odjela prodaje kompanije HEINEKEN Hrvatska doći Romina Ivančić, dosadašnja direktorica Sektora za ljudske resurse.

Novosti

Trodnevna regata ispunjena morem, sportom i zabavom je iza nas, Hrvatska se pokazala kao fantastičan domaćin svjetske utrke.

Ekonomija

Poslovni planovi Heinekena Hrvatska i Karlovačke pivovare u Hrvatskoj bile su teme razgovara potpredsjednika HGK za međunarodne i EU poslove Želimira Kramarića s direktorom...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.