Poslovni engleski – željeni tečaj većine ispitanika

Poslovni engleski – željeni tečaj većine ispitanika

No, što bi bilo kada financije ne bi bile problem? Istražio je to portal EduCentar na više od 400 ispitanika, upitavši ih iz kojeg bi područja voljeli pohađati edukaciju.

Najviše ispitanika (41%) odlučilo bi se za učenje stranog jezika. Nekim ispitanicima nije bitno koji će strani jezik učiti jer će, po njihovom mišljenju, svaki novi dobro izgledati u životopisu, dok ostali točno navode koje jezike bi voljeli učiti. Pa ipak, kad se sve sumira, ispitanici najčešće navode (poslovni) engleski, njemački, francuski i talijanski jezik.

Da je poznavanje jezika izravno vezano za poslovni uspjeh dokazuju sljedeći komentari ispitanika: ‘Poslovni engleski kako bi nadmašila svoju šeficu.’ i ‘Bilo koji jezik Europske unije pa da mogu naći posao i sretno živjeti’. Jedan ispitanik šaljivo dodaje da je spreman učiti egzotične jezike zbog preporuke Ministra obrazovanja: ‘Hindu i kineski, kako kaže naš Ministar’.

Sljedeće najpoželjnije područje usavršavanja je informatika koju je odabralo 14% ispitanika. Jedna ispitanica daje obrazloženje svog odabira: ‘Voljela bih dosta toga znati, ali evo biram informatiku jer mislim da je najveća prednost u njoj.’ dok važnost informatičkih vještina potvrđuje sljedeći komentar: ‘Bolje IT tečaj nego diploma nekog faksa jer faks se temelji na teoriji, a IT tečajevi su čista praksa!’

Treće mjesto zauzeo je tečaj vožnje tj. autoškola. Ispitanici (13%) biraju autoškolu radi visoke cijene samog tečaja, ali i potrebe za tom vještinom u poslovnom i privatnom životu. ‘Vozačka je najskuplji, a najpotrebniji tečaj’ komentar je jednog od ispitanika.

Predzadnje mjesto poželjnosti dijele dva sasvim različita područja – ‘Dizajn’ (10%) te ‘Ljepota i zdravlje’ (10%). Ispitanici koje su odabrali područje dizajna najčešće navode web, a zatim grafički dizajn. Od edukacije iz područja ‘Ljepote i zdravlja’ najpopularniji je tečaj za njegu noktiju.

Najmanje su poželjna nova znanja s područja umjetnosti (6%), gdje ispitanici u svojim komentarima najčešće navode fotografiju i ples.

Isti broj ispitanika je i odabrao kategoriju ‘Ostalo’ u kojoj su naveli da žele pojačati matematička znanja.

* Podaci su dobiveni putem ankete provedene na portalu EduCentar koja se sastojala od samo jednog pitanja. Zbog jednostavnosti ispunjavanja ankete nisu zabilježeni demografski podaci o ispitanicima tako da se rezultati ne mogu generalizirati, ali su indikativni.

Podijeli

Odgovori

Top