Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Poslovni proračuni – priprema i održavanje budžeta tvrtke

Uspješni poslovni ljudi ne naprave budžet koji im skuplja prašinu na policama nego ga koriste za poslovno upravljanje i prilagodbu ukoliko je potrebna. Godišnji i mjesečni proračuni trebali bi biti sastavni dijelovi svakog poslovnog procesa.

Uspješni poslovni ljudi ne naprave budžet koji im skuplja prašinu na policama nego ga koriste za poslovno upravljanje i prilagodbu ukoliko je potrebna. Godišnji i mjesečni proračuni trebali bi biti sastavni dijelovi svakog poslovnog procesa.

Proračun je financijski plan prihoda, rashoda i dobiti. Idealan tip poslovnih proračuna je godišnji bez obzira na početni mjesec. Takvim pristupom imamo uvid u budućnost poslovanje, te mjesečnim kontrolama i ažuriranjem možemo pratiti trendove prihoda i rashoda koji se pojavljuju tijekom godine.

Što je važno?

Prilikom izrade poslovnih proračuna bitno je uzeti u obzir strateške poslovne planove. Povećanje prihoda, smanjenje troškova su ciljevi svih poslovnih subjekata. Donosimo primjere kako nam proračun pomaže u poslovanju:

– Ukoliko nam poslovanje nekoliko mjeseci uzastopno stagnira, moramo se posvetiti planiranju povećanja prihoda u narednim mjesecima.

– Korištenjem proračuna možemo odrediti točku pokrića za svaki mjesec u godini. Možemo razmotriti smanjenje troškova i povećanja prihoda za svaki pojedini mjesec, odrediti cilj da radimo profitabilno svaki mjesec te predvidjeti mjesece u kojima ćemo poslovati negativno.

– Ukoliko ste sezonski poduzetnik, poslovni proračuni su vrijedniji zbog ograničenog vremena poslovanja, te su potrebni dodatni napori u mjesecima rada kako bi se osigurali prihodi za pokrivanje godišnjih troškova.

Konstantno i dosljedno provjeravanje

Provedite nekoliko sati mjesečno kako biste napravili analizu svakog prethodnog mjesece i ažuriranja godišnjih planova. Sve bitne informacije podjeliti sa svojim ključnim zaposlenicima kako biste došli do kvalitetnih rješenja i novih ideja kako poboljšati poslovanje.

Početak je težak i zahtjeva mnogo discipline, odgovornosti i dosljednosti u izradi i radu po zadanom proračunu, međutim nakon nekog vremena stvaranjem baze i analiziranjem prikupljenih podataka nalazit ćete se korak bliže svojim ciljevima.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.