Novosti

Postignut dogovor – štrajk završio potpisivanjem kolektivnog ugovora

Predstavnici Uprave Croatia Airlinesa i Sindikata kabinskog osoblja zrakoplova (SKOZ) uz sudjelovanje predstavnika većinskog vlasnika – Vlade Republike Hrvatske postigli su dogovor oko svih spornih pitanja vezanih uz kolektivni ugovor i time prekinuli štrajk stjuardesa, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Croatia Airlinesu.

Predstavnici Uprave Croatia Airlinesa i Sindikata kabinskog osoblja zrakoplova (SKOZ) uz sudjelovanje predstavnika većinskog vlasnika - Vlade Republike Hrvatske postigli su dogovor oko svih spornih pitanja vezanih uz kolektivni ugovor i time prekinuli štrajk stjuardesa, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare u Croatia Airlinesu.

Predsjednica SKOZ-a Suzana Artuković Vuksan rekla je da je štrajk uspješno okončan, a rezultirao je potpisom kolektivnog ugovora.

Borili se za dostojanstvo zaposlenika

– Žao nam je što smo se za to morali izboriti štrajkom, međutim tako smo jedino uspjeli dobiti dostojanstvene uvjete rada kabinskog osoblja zrakoplova, – izjavila je Artuković Vuksan koja je zahvalila članstvu SKOZ-a i svima koji su im dali podršku.

Predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Ivan Mišetić rekao je kako je Croatia Airlines zadovoljna postignutim dogovorom – prije svega kako bi se umanjile štete koje su nastale zbog štrajka, kako za tu zrakoplovnu kompaniju tako i za hrvatsko gospodarstvo u cijelosti, a posebno turizam.

Ispričao se i svim putnicima koji su zbog ovakvih okolnosti kasnili na svoja odredišta ili su imali otkazane letove te je istaknuo kako se normalizacija zrakoplovnog prometa očekuje od sutra.

“Otegotne okolnosti u industriji”

Mišetić je rekao da su pregovori dugo trajali jer postoje značajne otegotne okolnosti, gospodarske kriza, u “našoj industriji, Europi, a posebice u Republici Hrvatskoj”.

Izrazio je zahvalnost i predstavnicima hrvatske Vlade, ministru mora, prometa i infrastrukture Božidaru Kalmeti te ravnatelju Uprave zračnog prometa Juri Šariću, koji je, kako je rekao, svojom nazočnošću pospješio brzinu dogovora.

Promet se vraća u normalu

Zadovoljstvo sporazumom izrazio je i ravnatelj Uprave zračnog prometa Jure Šarić rekavši kako je najbitnije da će se promet normalizirati, a Croatia Airlines početi funkcionirati na normalan način, pogotovo u vrijeme turističke sezone.

Na novinarski upit što je SKOZ postigao u odnosu na ono što je tražio, Artuković Vuksan je odgovorila kako su, s obzirom na situaciju u avio-kompanijama u svijetu i Hrvatskoj, postigli dovoljno da su zadovoljni s odnosom poslodavca prema dostojanstvu kabinskog osoblja. Uz to, dodala je, na zadovoljavajući način su riješene izmjene u rasporedu rada.

Croatia Airlines je u današnjem priopćenju izvijestila putnike da na internetskim stranicama (www.croatiaairlines.com) i dalje objavljuje listu planiranih letova, a korisnicima usluga su na raspolaganju, od 6 do 21 sat, besplatni telefoni 0800 7777 za pozive iz Hrvatske i telefon kontakt centra (+)3851 6676 555 na kojima se mogu dobiti detaljnije informacije o letovima i uvjetima putovanja.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version