Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Prvi zrakoplov nove flote A220 Croatia Airlinesa odjeven u novo ruho

Obnova flote nacionalnog avioprijevoznika označava novo razdoblje poslovanja kojeg će krasiti i osvježen vizualni identitet, putem kojeg će se, uz još veću orijentiranost na putnike i ciljane javnosti, nastaviti dosljedno komunicirati vrijednosti Croatia Airlinesa.

U godini u kojoj obilježava svojih 35 godina postojanja, pred Croatia Airlinesom, hrvatskim nacionalnim avioprijevoznikom i članom udruge Star Alliance, nalazi se najveći projekt u povijesti kompanije – obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa, a u očekivanju isporuke prvog zrakoplova A220 tijekom srpnja ove godine, danas je predstavljen osvježen vizualni identitet Croatia Airlinesa i zrakoplova te obilježena 30-ta obljetnica putnog časopisa Croatia.

Obnova flote nacionalnog avioprijevoznika označava novo razdoblje poslovanja kojeg će krasiti i osvježen vizualni identitet, putem kojeg će se, uz još veću orijentiranost na putnike i ciljane javnosti, nastaviti dosljedno komunicirati vrijednosti Croatia Airlinesa. Redizajniranim logotipom kao i novim izgledom zrakoplova dodatno se naglašavaju osnovne kompanijske poruke: kvaliteta, sigurnost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.  

Prilikom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta koji će obilježiti razdoblje koje dolazi te stvarati prepoznatljivost na zemlji i zraku, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa je naglasio: “Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu, dok Croatia Airlines i dalje, prema mišljenju renomiranih stručnjaka, ostaje jednim od najboljih brendova u svjetskoj avijaciji.“

Tomislav Mihotić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture je istaknuo: „Danas zajedno svjedočimo novom povijesnom koraku na putu otvaranja još kvalitetnije budućnosti Croatia Airlinesa, ali i svih nas koji ćemo, kao gospodarstvenici, turisti ili putnici, letjeti krilima nacionalnog avioprijevoznika! U 35 godina postojanja i pružanja usluge prijevoza Croatia Airlines povezuje hrvatske gradove s najvažnijim europskim destinacijama, a u suradnji sa zrakoplovnim partnerima i s cijelim svijetom. I kao takva je neizmjeran oslonac svima nama.“

Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa je dodao: „Novi vizualni identitet jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom, a prvi dojam o Hrvatskoj od sada je tako još čvršći. Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. Sve navedeno otvorit će nove mogućnosti, a dodatnoj udobnosti i sadržajnosti naših letova i nadalje će doprinositi i naš putni časopis Croatia kojem danas s posebnim zadovoljstvom čestitam 30 rođendan!“

Podsjetimo, časopis Croatia 30 godina dostojno i na pravi način promovira Hrvatsku, njene ljepote i sadržaje te je vrlo često izravna preporuka i smjerokaz za mnogobrojne putnike koji posjećuju Hrvatsku i njene destinacije, ali i domaće putnike kojima često otkriva skrivene priče i proizvode na koje svi zajedno možemo biti ponosni.

Predstavljajući osvježeni vizualni identitet, Ivana Ivanković, korporativna dizajnerica Croatia Airlinesa i autorica rješenja je istaknula: “Svi ćemo se složiti da je Croatia Airlines danas prepoznatljiv brend u Europi i svijetu. Povijesna zastava hrvatskog naroda temelj je identiteta naše zrakoplovne kompanije. Oblici i boje zastave bitno su podržani u imidžu, preoblikovani u modernu i snažnu vizualnu konstantu, dok je grb preoblikovan u dinamični element. U centru vizualnog identiteta Croatia Airlinesa nalaze se znak i logotip. Boje koje imaju svoj izvor u povijesti lijepe naše, crvena i tamnoplava, predviđene su kao primarne boje, dok sekundarne boje ističu naše južnoeuropsko porijeklo“, te dodala: „Novi znak (logo), redizajn zrakoplova i  ažurirane potvrđuju važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i ulogu Croatia Airlinesa za hrvatsku državu. Novim dizajnom osigurana je još bolja prepoznatljivost i vidljivost, dok je rep zrakoplova usklađen sa samim znakom. Ne manje važno,  znak i logotip kompozicijski su uravnoteženi s logotipom Star Alliance,  kroz moderan dizajn u kojem su kvadrati na znaku u poziciji iz koje se odmah prepoznaje rep zrakoplova, što svakako šalje jasnu poruku.“

Obnovom flote, koju će krasiti novi vizualni identitet, Croatia Airlines će u potpunosti zamijeniti sve postojeće zrakoplove novima, što predstavlja značajan tehnološki iskorak te veću energetsku učinkovitost uz 25 % manju potrošnju goriva. Novim i kvalitetnijim zrakoplovima A220, kapaciteta 149 i 127 sjedala,  prvi od kojih će sletjeti u Hrvatsku u srpnju ove godine, osigurat će se bolji odgovor na konkretne potrebe putnika i efikasniji poslovni model, zahvaljujući kojem će se otvoriti i dodatne prilike u poslovanju uz postupno širenje mreže letova, a što će istodobno osigurati kvalitetniju uslugu i još više zadovoljstvo putnika.

Nakon dolaska prvog zrakoplova u srpnju, drugi zrakoplov očekuje se do kraja 2024. godine, dok bi sljedećih šest trebalo biti isporučeno u 2025., četiri u 2026., a tri zrakoplova u 2027. godini, čime će flota Croatia Airlinesa brojiti ukupno 15 novih zrakoplova A220.

Ovo je najveći projekt u povijesti kompanije koji će omogućiti daljnji razvoj te uspješno i održivo poslovanje u budućnosti, no jednako tako i dodatno potvrditi poziciju Croatia Airlinesa kao strateški važnog dijela hrvatske prometne i turističke infrastrukture.


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.