Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Relago – olakšava poslovanje

Možete li mi za početak opisati čime se tvrtka Relago bavi, koje je vaše uže područje djelovanja?

Relago je tvrtka osnovana 2013. godine, a bavimo se razvijanjem aplikacija čiji je cilj olakšavanje poslovanja. Klijenti su nam male i srednje tvrtke, obrti i udruge, ali imamo i nekoliko velikih tvrtki korisnika. Sveukupno, trenutno imamo preko 1000 korisnika. Aplikacije koje smo razvili su: Putni nalozi, Računi, Dokumenti, Rezervacije i Članstvo, šesta aplikacija je u pripremi, a i uskoro ćemo predstaviti i besplatnu mobilnu aplikaciju, jedinstvenu tog tipa na tržištu, vjerujemo interesantnu većini poslovnih subjekata. Usluge Relaga dostupne su na internetu 24/7/365, a potpuno besplatni period tokom kojeg se mogu probati aplikacije traje 14 dana. Naš cilj je ponuditi Hrvatskim poslovnim korisnicima niz web aplikacija na jednom mjestu koje se mogu kupovati neovisno, ali mogu i raditi integrirano. To se generalno naziva „cloud market“ ili „tržnica aplikacija“, dostupno na stranici www.relago.hr.

Opišite nam ukratko vaše aplikacije „Putni nalozi“ i „Računi“. Kome su one korisne i po čemu su posebne?

Znamo da tehnički detalji nisu pretjerano zanimljivi, ali ono što mislim da je važno napomenuti je da je da se naša tehnička platforma temelji na Microsoft Azure platformi, koja je jedna od najboljih cloud platformi na svijetu.  Što se tiče aplikacija, one glavne namijenjene poslovnim subjektima su „Putni nalozi“ i „Računi“. Putni nalozi je aplikacija namijenjena svim poduzećima koja imaju određene oblike terenskih aktivnosti pa djelatnici putuju radi obavljanja posla. Aplikacija omogućava izdavanje putnog naloga prije odlaska djelatnika na put te omogućava automatski obračun unesenih troškova odnosno izradu putnog računa nakon povratka s puta, što je vrlo bitno kod putovanja na više odredišta, a pogotovo ako se radi o inozemnim. Također, aplikacija omogućava automatsku pripremu i generiranje XML datoteke za učitavanje u ePoreznu. Aplikacija Računi zamišljena je kao zamjena za pisanje ponuda, predračuna i računa u wordu i to za tvrtke koje izrađuju te dokumente iz ureda (uslužne djelatnosti, odvjetnički uredi, veleprodaje i sl.), a aplikacija podržava i fiskalizaciju gotovinskih računa.

 S obzirom na to da je tvrtka osnovana u recesijskom vremenu, možete li nam objasniti kako su izgledali vaši počeci? Od kuda naziv Relago?

Da, krenuli smo u jeku recesije s prilagođenom i cjenovno niskom politikom, a tada nismo praktički imali nikakav budžet za marketing. Na početku smo imali tri, kasnije razvili još dvije aplikacije. Imali smo konstantni i stabilni rast korisnika i drugih parametara kroz period od 2,5 godine te danas imamo preko 1000 zadovoljnih korisnika.  Što se tiče naziva, Relago naziv skovan je od latinskih riječi RELevo i AGO, što u prijevodu znači „olakšati poslovanje“, a to je naša ideja vodilja – ponuda aplikacija koje uvelike olakšavaju poslovanje.

Rekli ste da imate preko 1000 zadovoljnih klijenata, kako izgleda vaša suradnja s njima nakon kupovine aplikacije?

Ono što je naša specifičnost je stalno obogaćivanje postojećih rješenja i to većinom bez dodatnih naplata novih mogućnosti. Osim toga, s našim klijentima komuniciramo svakodnevno te osluškujemo njihove želje i potrebe. To rezultira vrlo visokim postotkom klijenata koji se nakon probne verzije odlučuju na naš proizvod, a s druge strane vrlo je mali broj onih koji se odlučuju na napuštanje Relago aplikacija. Kao što sam već napomenuo, sredinom 4 mjeseca došli smo do 1000-og korisnika, a krajem godine očekujemo i 1400-og.Također, pišemo i blog koji je vrlo posjećen i prihvaćen oko tema srodnih aplikacijama. Napomenuo bih da naše aplikacije, jednom kad su kupljene, može koristiti više suradnika. Dovoljno ih je samo pozvati na korištenje.

Možete li nam dati primjer klijenata s kojima surađujete?

Naše usluge koriste veliki klijenti poput Merkur Osiguranja i drugih osiguravajućih tvrtki, Olympusa, HNK Rijeke i dosta farmaceutskih tvrtki, no većinu naših korisnika čine mali obrti, udruge te male i srednje tvrtke poput autoprijevoznika, uslužnih djelatnosti, sportskih klubova, dječjih vrtića i škola. Popis je dosta šarolik

Možete li podijeliti s nama koji su vam planovi, imate li u vidu razvijanje još nekih aplikacija?

U tom smislu mi trenutno završavamo mobilnu aplikaciju koja će raditi na nekoliko mobilnih platformi o kojoj ne želim previše otkrivati prije vremena, ali mogu reći da će biti u potpunosti besplatna i jedinstvena takva na našem tržištu. Također, radimo i na nekoliko novih web aplikacija koje će obogatiti našu ponudu aplikacija, a otvoreni smo za partnerske suradnje za ponude komplementarnih rješenja namijenjenih istom ciljanom segmentu poslovnih subjekata.

 Iz kojih izvora se financira rad tvrtke?

U ovoj fazi razvoja tvrtke mi smo odabrali tzv. “bootstrapping” model financiranja rasta, tj. financiramo se sredstvima koje sami zaradimo. Takav pristup nam omogućava da se snažno koncentriramo na razvoj tržišno prihvaćenih rješenja koja će nam osigurati organski rast i da budemo neovisni. U nekoj sljedećoj fazi možda se odlučimo na neki drugi model financiranja rasta ali “o tom potom”.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.