Istraživanje je proveo Guardian Life Small Business Research Institute na uzorku od 1000 ispitanih poduzetnika, koji posjeduju tvrkte s 2 do 99 zaposlenika. Oni su istaknuli čak 60 različitih faktora bitnih za poslovanje. Dobiveni rezultati su posloženi u 6 bitnih skupina koje opisuju te poduzetnike.
Evo kako bi trebao izgledati lider malog poslovnog subjekta
1. Suradničke osobnosti koje omogučuju izgradnju čvrstih odnosa između zaposlenika, dobavljača i ostalih partnera s tvrtkom. Osobe su to koje čine sve kako bi stvroilie win-win strategije i kako bi stvorile mogučnosti za svoje suradnike.
2. Samouvjerene osobe koje vole imati kontrolu nad svojom sudbinom, odlučivanja kada će, što će i kako će raditi te koja zadovoljstva mogu očekivati od svakog odrađenog procesa.
3. Fokusirani su na budućnost nisu kratkoročni tipovi osoba, oni su ljudi s vizijom i dugogodišnjim planovima.
4. Znatiželjni su, spremni su na kostantno učenje ne zbog obaveze već zbog osobne znatiželje. Ovijek su u potrazi za prilikama koje mogu nadograditi njihovu sposobnost i znanje.
5. Tehnološki su obrazovani, prate tehnologiju i koriste je u poslovanju. Svjesni su trendova koji vladaju i implementiraju trendove kako bi efikasnije vodili poslovanje.
6. Akcijski su orijentirani, poduzimaju aktivne poteze kako bi učinili svoje poslovanje uspješnijim. Razlikuju se od konkurencije, spremni za za odluke koje ih dovode do viših razina.