Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Streaming kao budućnost sporta?

Koliko i na koji način tehnologija utječe na razvoj televizijske industrije te je li streaming budućnost sporta? Odgovor su dobili posjetitelji drugog dana TV marketa NEM Dubrovnik 2021. u Hotelu Dubrovnik Palace.

Na skupu prezentacija pod imenom TV Tech Showcase, tehnološki stručnjaci iz nekoliko svjetski prisutnih kompanija podijelili su svoja znanja i iskustva te objasnili ključne strategije koje primjenjuju prema svojim kupcima. Britanska tvrtka Synamedia s uredima diljem cijelog svijeta, američki WhipMedia i BitMovin, te poljski SeaChange odgovorili na jedno od ključnih pitanja: kako monetizirati sadržaj u okruženju koje se kontinuirano mijenja?

Kako će izgledati budućnost sportskih prijenosa i postaje li gledanje utakmica na linearnoj televiziji stvar prošlosti? Na NEM Dubrovniku 2021. predstavio se DAZN, vodeći svjetski sportski streaming servis koji tvrdi upravo to, a rasprava se nastavila i na panelu Is Streaming the Future of Sports? 

 „DAZN priča sirove priče o uspjehu i porazu u ljudskom obliku“, izjavio je Peter Parmenter, SVP razvoja poslovanja u DAZN, a jedan od glavnih ciljeva je zastupljenost na što više tržišta: „Želimo biti dominantna sportska destinacija u svakom dijelu svijeta.“

Istaknuo je i važnost partnerstava koje uvelike utječu na DAZN-ov uspjeh: „Otkupili smo globalna prava na prikazivanje UEFA-ine Lige prvaka za žene te sklopili partnerstvo s YouTube-om zbog čega će ovo natjecanje biti dostupno fanovima diljem svijeta.“

Važno pitanje svakog lidera TV industrije je što publika želi gledati i koliko je važno ulagati u lokalni sadržaj. O sadržaju kojeg preferira i konzumira publika te kako se ta saznanja implementiraju na lokalnim tržištima razgovarali su stručnjaci na panelu Age Of Streamers: What Is The Audience Asking For? How Important Is Local Original Content?

Dan se nastavio kroz brojne sastanke u restoranima i terasama Hotela Dubrovnik Palace, uz impresivan pogled na Jadran i ljetni  povjetarac. Uvod u večernja događanja pripremio je RTL-ov PLAY Premium kroz koktele uz bazen hotela, a zabava se nastavila u staroj jezgri Dubrovnika, točnije klubu Lazareti gdje je Prva TV bila domaćin.

Većina programa održava se na otvorenom, u skladu sa svim propisanim epidemiološkim mjerama. Više informacija pronađite na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2021. gdje se nalazi raspored događanja i popis potvrđenih sponzora i posjetitelja.

Pročitajte još:

Komentari

Naš sugovornik je Haymi Behar, CMO, SPI International koji je predstavio žanr velikih proračunskih dramskih serija koje su stvorili turski producenti i koje osvajaju...

Novosti

U nešto daljnjoj budućnosti TV industrije Spotnitz predviđa korištenje tehnologije kao što je virtualna stvarnost.

Lifestyle

Nakon dvije godine pauze, na TV marketu NEM Dubrovnik 2021 u Dubrovniku se po osmi put okupio vrh svjetske i europske TV industrije.

Edukacija

Ovogodišnji program organiziran je kroz market, predavanja, panele i screeninge te nezaobilazna dnevna i večernja druženja.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.