Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Samopouzdanje i ambicija – sinonim za poslovne žene današnjice

pixabay.com

U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena u nedjelju 8. ožujka, konzultantska tvrtka PwC provela je istraživanje na uzorku od 8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995. godine) iz 75 zemalja svijeta kroz prizmu poslove žene.

Najvažniji rezultati istraživanja (pod nazivom: The female millennial: A new era of talent) su sljedeći:

  • Puno je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49%).
  • 53% pripadnica generacije Y mogućnosti za napredovanje u karijeri stavljaju na vrh liste osobina najatraktivnijih poslodavaca, zbog čega imaju veće povjerenje u svoju karijeru i ambicioznije su u usporedbi s prethodnim generacijama.
  • Pripadnice generacije Y u Brazilu (76%), Indiji (76%) i Portugalu (68%) imaju najviše samopouzdanja, dok njihove vršnjakinje u Japanu (11%), Kazahstanu (18%) i Njemačkoj (19%) imaju najmanje samopouzdanja.
  • Od pripadnica generacije Y koje su u vezi, 86% je dio para u kojem su oboje zaposleni, od kojih 42% zarađuje jednako kao njihovi partneri ili supružnici. Gotovo jedna četvrtina (24%) su ostvaritelji većeg prihoda u svojim vezama.
  • Po pitanju raznolikosti, 86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju – i dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71% ne smatraju da svi imaju jednake prilike. Štoviše, 43% pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrani prema muškarcima kada je u pitanju interno promoviranje zaposlenika – za 14 postotnih bodova više u usporedbi s 2011. godinom (29%).
  • Pripadnice generacije Y u Španjolskoj (60%), Francuskoj (58%) i Irskoj (56%) smatraju da je pristranost poslodavaca prema muškarcima u njihovoj zemlji najveća, dok su u Maleziji (16%) i na Filipinima (11%) pripadnice generacije Y optimističnije.

Dennis Nally, predsjednik PwC-a International, ovom je prilikom istakao: „Naše istraživanje pokazuje da, govorimo li o pripadnicama generacije Y, zapravo govorimo o novoj eri ženskog talenta. Većina pripadnica generacije Y su visoko obrazovane i ulaze na tržište rada u većem broju nego bilo koja prethodna generacija te ulaze na tržište rada s potpuno drugačijim razmišljanjima o karijeri.“

PwC Hrvatska se, sukladno strategiji na globalnoj razini zalaže se za ravnopravnost spolova. Ponosni smo na činjenicu da je od ukupno 160 zaposlenika u Hrvatskoj čak 66% žena, a od ukupnog broja zaposlenika na menadžerskim pozicijama njih 60% su žene. Potencijal mladih smo odavno prepoznali i sustavno ulažemo u razvoj naših vlastitih stručnjaka kroz sustave internih edukacija, a 56 naših zaposlenica pripada upravo generaciji Y čije su predstavnice sudjelovale u ovom globalnom istraživanju.“, dodala je Breda Ivanović, menadžer za ljudski kapital u PwC Hrvatska.

Budući da će iskustvo 34-godišnje pripadnice generacije Y s 12 godina radnog iskustva biti vrlo različito od onoga 22-godišnje pripadnice generacije Y koja tek započinje karijeru, istraživanje preispituje percepciju i želje pripadnica generacije Y po fazama u karijeri: početnice (pripadnice generacije Y s 0-3 godine radnog iskustva), s karijerom u razvoju (4-8 godina radnog iskustva) i s ostvarenom karijerom (9 ili više godina radnog iskustva) čiji zaključci su istaknuti u infografici u prilogu.

PwC i žene

PwC se zalaže za promicanje različitosti i integriranja, a ima uspostavljen niz programa kako bi se postigao napredak po tom pitanju. Ovo uključuje Aspire to Lead: The Women’s Leadership Series, globalni forum o ženama i predvodništvu za studente širom svijeta. PwC također kao partner podržava kampanju UN-a HeForShe, koja ima za cilj mobilizirati milijardu muškaraca i dječaka kao zagovornika i predstavnika promjena s ciljem okončanja postojećih nejednakosti s kojima se žene i djevojke diljem svijeta suočavaju.

Što je PwC?

Da biste saznali više o aktivnostima PwC-a vezanim za Međunarodni dan žena i o preuzimanju izvješća „The female millennial: A new era of talent“, posjetite pwc.com/iwd. Izvješće se temelji na anketi više od 10.000 pripadnica generacije Y iz 75 zemalja, od kojih su 8.756 žene. Više razmišljanja o raznorodnosti može se naći na blogu PwC-a o ravnopravnosti spolova „PwC’s Gender Agenda blog“

Da biste pročitali više PwC-ovim istraživanjima o Generaciji Y, pogledajte Next Generation Diversity: Developing tomorrow’s female leaders; Millennials at work i PwC’s NextGen: A global generational study.

Upravo smo objavili najnovije rezultate za PwC-ov Indeks žena na poslu koji pokazuje da su Nordijske zemlje pri vrhu, uz Norvešku koja drži prvo mjesto, a slijede je Danska i Švedska. Indeks žena na poslu (WWI) je ponderirani prosjek pet ključnih mjera koje odražavaju žensko ekonomsko osnaživanje koristeći podatke iz OECD-a i nacionalnih statističkih ureda:

• jaz plaća prema spolu (25%)
• stopa ženske radne snage (25%)
• jaz između stope udjela ženske i muške radne snage (20%)
• stopa nezaposlenosti žena (20%)
• udio ženskih zaposlenika koji su u radnom odnosu s punim radnim vremenom (10% težine).

Za pristup potpunom izvješću koje daje više pojedinosti o metodologiji i rezultatima, uključujući trendove u pojedinim pokazateljima posjetite: http://www.pwc.co.uk/the-economy/publications/women-in-work-index.jhtml

PwC pomaže organizacijama i pojedincima stvoriti vrijednosti koju žele. Mi smo mreža društava u 157 zemalja s više od 195.000 ljudi predano isporučuju kvalitetu u reviziji i računovodstvenom savjetovanju, poreznim uslugama i uslugama poslovnog savjetovanja. Posjetite nas na www.pwc.com i saznajte više te nam recite što vam je važno.
©2015 PricewaterhouseCoopers. Sva prava pridržana.
PwC se odnosi na PwC mrežu i / ili jedan ili više njegovih društava članica, od kojih je svaka zasebna pravna osoba. Za više pojedinosti, molimo posjetite www.pwc.com/structure.


Pročitajte još:

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ekonomija

U posljednje četiri godine Hrvatska je sagradila 83,72 kilometra novih cesta, što je ključno za unapređenje logističke infrastrukture.

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.