Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Samopouzdanje i ambicija – sinonim za poslovne žene današnjice

pixabay.com

U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena u nedjelju 8. ožujka, konzultantska tvrtka PwC provela je istraživanje na uzorku od 8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995. godine) iz 75 zemalja svijeta kroz prizmu poslove žene.

Najvažniji rezultati istraživanja (pod nazivom: The female millennial: A new era of talent) su sljedeći:

  • Puno je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49%).
  • 53% pripadnica generacije Y mogućnosti za napredovanje u karijeri stavljaju na vrh liste osobina najatraktivnijih poslodavaca, zbog čega imaju veće povjerenje u svoju karijeru i ambicioznije su u usporedbi s prethodnim generacijama.
  • Pripadnice generacije Y u Brazilu (76%), Indiji (76%) i Portugalu (68%) imaju najviše samopouzdanja, dok njihove vršnjakinje u Japanu (11%), Kazahstanu (18%) i Njemačkoj (19%) imaju najmanje samopouzdanja.
  • Od pripadnica generacije Y koje su u vezi, 86% je dio para u kojem su oboje zaposleni, od kojih 42% zarađuje jednako kao njihovi partneri ili supružnici. Gotovo jedna četvrtina (24%) su ostvaritelji većeg prihoda u svojim vezama.
  • Po pitanju raznolikosti, 86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju – i dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71% ne smatraju da svi imaju jednake prilike. Štoviše, 43% pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrani prema muškarcima kada je u pitanju interno promoviranje zaposlenika – za 14 postotnih bodova više u usporedbi s 2011. godinom (29%).
  • Pripadnice generacije Y u Španjolskoj (60%), Francuskoj (58%) i Irskoj (56%) smatraju da je pristranost poslodavaca prema muškarcima u njihovoj zemlji najveća, dok su u Maleziji (16%) i na Filipinima (11%) pripadnice generacije Y optimističnije.

Dennis Nally, predsjednik PwC-a International, ovom je prilikom istakao: „Naše istraživanje pokazuje da, govorimo li o pripadnicama generacije Y, zapravo govorimo o novoj eri ženskog talenta. Većina pripadnica generacije Y su visoko obrazovane i ulaze na tržište rada u većem broju nego bilo koja prethodna generacija te ulaze na tržište rada s potpuno drugačijim razmišljanjima o karijeri.“

PwC Hrvatska se, sukladno strategiji na globalnoj razini zalaže se za ravnopravnost spolova. Ponosni smo na činjenicu da je od ukupno 160 zaposlenika u Hrvatskoj čak 66% žena, a od ukupnog broja zaposlenika na menadžerskim pozicijama njih 60% su žene. Potencijal mladih smo odavno prepoznali i sustavno ulažemo u razvoj naših vlastitih stručnjaka kroz sustave internih edukacija, a 56 naših zaposlenica pripada upravo generaciji Y čije su predstavnice sudjelovale u ovom globalnom istraživanju.“, dodala je Breda Ivanović, menadžer za ljudski kapital u PwC Hrvatska.

Budući da će iskustvo 34-godišnje pripadnice generacije Y s 12 godina radnog iskustva biti vrlo različito od onoga 22-godišnje pripadnice generacije Y koja tek započinje karijeru, istraživanje preispituje percepciju i želje pripadnica generacije Y po fazama u karijeri: početnice (pripadnice generacije Y s 0-3 godine radnog iskustva), s karijerom u razvoju (4-8 godina radnog iskustva) i s ostvarenom karijerom (9 ili više godina radnog iskustva) čiji zaključci su istaknuti u infografici u prilogu.

PwC i žene

PwC se zalaže za promicanje različitosti i integriranja, a ima uspostavljen niz programa kako bi se postigao napredak po tom pitanju. Ovo uključuje Aspire to Lead: The Women’s Leadership Series, globalni forum o ženama i predvodništvu za studente širom svijeta. PwC također kao partner podržava kampanju UN-a HeForShe, koja ima za cilj mobilizirati milijardu muškaraca i dječaka kao zagovornika i predstavnika promjena s ciljem okončanja postojećih nejednakosti s kojima se žene i djevojke diljem svijeta suočavaju.

Što je PwC?

Da biste saznali više o aktivnostima PwC-a vezanim za Međunarodni dan žena i o preuzimanju izvješća „The female millennial: A new era of talent“, posjetite pwc.com/iwd. Izvješće se temelji na anketi više od 10.000 pripadnica generacije Y iz 75 zemalja, od kojih su 8.756 žene. Više razmišljanja o raznorodnosti može se naći na blogu PwC-a o ravnopravnosti spolova „PwC’s Gender Agenda blog“

Da biste pročitali više PwC-ovim istraživanjima o Generaciji Y, pogledajte Next Generation Diversity: Developing tomorrow’s female leaders; Millennials at work i PwC’s NextGen: A global generational study.

Upravo smo objavili najnovije rezultate za PwC-ov Indeks žena na poslu koji pokazuje da su Nordijske zemlje pri vrhu, uz Norvešku koja drži prvo mjesto, a slijede je Danska i Švedska. Indeks žena na poslu (WWI) je ponderirani prosjek pet ključnih mjera koje odražavaju žensko ekonomsko osnaživanje koristeći podatke iz OECD-a i nacionalnih statističkih ureda:

• jaz plaća prema spolu (25%)
• stopa ženske radne snage (25%)
• jaz između stope udjela ženske i muške radne snage (20%)
• stopa nezaposlenosti žena (20%)
• udio ženskih zaposlenika koji su u radnom odnosu s punim radnim vremenom (10% težine).

Za pristup potpunom izvješću koje daje više pojedinosti o metodologiji i rezultatima, uključujući trendove u pojedinim pokazateljima posjetite: http://www.pwc.co.uk/the-economy/publications/women-in-work-index.jhtml

PwC pomaže organizacijama i pojedincima stvoriti vrijednosti koju žele. Mi smo mreža društava u 157 zemalja s više od 195.000 ljudi predano isporučuju kvalitetu u reviziji i računovodstvenom savjetovanju, poreznim uslugama i uslugama poslovnog savjetovanja. Posjetite nas na www.pwc.com i saznajte više te nam recite što vam je važno.
©2015 PricewaterhouseCoopers. Sva prava pridržana.
PwC se odnosi na PwC mrežu i / ili jedan ili više njegovih društava članica, od kojih je svaka zasebna pravna osoba. Za više pojedinosti, molimo posjetite www.pwc.com/structure.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.