Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Toshiba do kraja godine izlazi s 3-D televizorima bez naočala?

Japanski proizvođač elektronike Toshiba u utorak je potvrdio da razvija tehnologiju za 3-D televizijske prijamnike za koje neće trebati posebne naočale. Glasnogovornica kompanije Yuko Sugahara potvrdila je da Toshiba takvu tehnologiju razvija, ali je odbila komentirati izvješće u tamošnjem listu Yomiuri da kompanija nove televizijske prijemnike planira lansirati na tržišta prije kraja godine.

Japanski proizvođač elektronike Toshiba u utorak je potvrdio da razvija tehnologiju za 3-D televizijske prijamnike za koje neće trebati posebne naočale. Glasnogovornica kompanije Yuko Sugahara potvrdila je da Toshiba takvu tehnologiju razvija, ali je odbila komentirati izvješće u tamošnjem listu Yomiuri da kompanija nove televizijske prijemnike planira lansirati na tržišta prije kraja godine.

Toshibini novi televizori time će prvi u svijetu omogućiti prikaz u 3-D tehnici bez posebnih naočala, piše nadalje list Youmiuri.

Iluzija dubine slike

Nova tehnologija uključuje prijenos emitiranje slika iz različitih uglova kako bi se stvorila iluzija dimenzije i dubine, i to bez neugodnog zamaranja očiju, piše dalje list.

Trenutno se na tržištu mogu kupiti 3-D televizori koji se mogu gledati samo uz posebne naočale, poput onih proizvođača Panasonic i Sony.

3D naočale su stvar prošlosti

Elektroničke kompanije naveliko ulažu u 3-D tehnologije za televizore, uzdajući se u sve veći interes kupaca koji su iskusili doživljaj prikazivanja filmova u 3-D tehnici, poput mega-hita “Avatara”.

Neki uređaji poput mobilnih Nintendo igraćih konzola nude mogućnost 3-D slika bez posebnih naočala, no potrebno je ukloniti veće tehnološke prepreke za proizvodnju televizora koje se gleda s daleko veće udaljenosti.

– Mnogi ne žele predugo imati posebne naočale dok gledaju TV, ponajprije oni koji ih moraju staviti povrh redovnih naočala koje nose, – kazala je Sugahara.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.