Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Tri koraka do boljeg organiziranja dnevnih obveza na poslu

Generalna izjava „ljudi koji ne mogu organizirati privatni život, teško mogu organizirati poslovanje“ poznata je i o njoj se može raspravljati. Ipak sposobnost pojedinca za organizaciju privatnih obveza prelijeva se i na poslovni život. Ovo su neki od dnevnih izazova s kojima smo se svi susreli barem jednom…

Generalna izjava „ljudi koji ne mogu organizirati privatni život, teško mogu organizirati poslovanje“ poznata je i o njoj se može raspravljati. Ipak sposobnost pojedinca za organizaciju privatnih obveza prelijeva se i na poslovni život. Ovo su neki od dnevnih izazova s kojima smo se svi susreli barem jednom…

Počinjete veliki broj stvari – ali završavate ih malo

Jednostavno ćemo se opravdati prijateljima, mužu/ženi, možda čak i šefu – posla je jednostavno previše. Teško je pravdati se samome sebi – jer nesposobnost završavanja obvea pokazuje problem produktivnosti (ili u lošijoj varijanti lijenosti). Prokrastinacija će vas neizbježno odvesti do lošeg radnih rezultata – jer i u idealnim uvjetima posla je uvijek više nego vremena potrebnog da se isti zgotovi.

Velike stvari ostaju nedovršene

Kao nastavak na prethodni podnaslov, ljudski je da porješavamo stvari koje su nam lakše ili ugodnije od onih težih i zahtjevnijih o kojima moramo razbijati glavu. Ljudski možda jest – ali nije profesionalno. To-do liste stoga treba praviti prema prioritetima i rješavati crticu po crticu. Ovim načinom preraspodjele dnevnih obveza pred kraj dana (kada smo i najumorniji) ostaju one najmanje važne obveze. A ako se termini i pomaknu, te „najmanje važne“ obveze ostat će neobavljene.

Solo-igrač

Raditi sam nije isto što i biti samostalan u poslu. Teško se (u praksi gotovo nikako) može očekivati da jedna osoba, koliko god educirana bila, može odrađivati veliki broj poslova bez pomoći ili savjeta drugih. Socijalne osobine tu igraju važnu ulogu – vuk samotnjak u poslovanju nije pozitivna osobina.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.