Tri načina za potpuno uništenje poslovnog ugleda

Tri načina za potpuno uništenje poslovnog ugleda

Tko nikad nije napravio poslovnu pogrešku, neka prvi ”baci kamen”. Svi griješimo, dok samo neki posjeduju sposobnost da završe projekt na vrijeme, unutar budžeta i zadanih rokova s fenomenalnim rezultatom.

No, što ako pošteno ”zaribate”? U nekoliko slučajeva možete stvoriti ugled koji potiče negativnu vibru u uredu, a od toga se teško možete oporaviti. Ovdje donosimo recepte za totalnu katastrofu – načine za stvaranje trajnog ugleda, koje svakako treba izbjegavati.

1. Preuzmite zasluge za tuđi rad

Ničim nećete zaslužiti etiketu ‘nitkova’ i ‘pokvarenjaka’ poput preuzimanja zasluga za tuđi posao. Istina je da ljudi dobivaju otkaz i za manje. Kako bi izbjegli tu neželjenu etiketu, pažljivo analizirajte uspjeh. Postavljajte si pitanja poput: Koju sam ulogu odigrao u tom projektu?, Za koji posao zaslužujem zaslugu?, Trebam li svima u uredu pokazati zadovoljstvo ukupnim poslovnim ishodom?

Tajna je u tome da se ne zamarate dobivanjem zasluga uopće. Kada ostvarite veliku poslovnu pobjedu, pustite da vaš rad govori umjesto vas.

2. Sakrijte pogrešku

Poznajem jednu osobu koja je dobila otkaz jer je zataškavala problem. Nazovimo ju osoba X. Veliku pogrešku osoba X je pokušala sakriti brisanjem nekoliko mailova, lažima i skrivanjem određene dokumentacije na ”dno ladice”. Ono što mnogi, a i ta osoba X očito ne znaju jest da istina uvijek pronađe svoj put. Što prije priznate pogrešku više vremena ostaje za suočavanje s problemom cijelom timu zajedno, te za poduzimanje odgovarajućih mjera. Ostavite svoje pogreške skrivene i imate tempiranu bombu, a čim ostali doznaju, vaš ugled je upropašten.

3. Nemojte poštivati rokove

Loš dan na poslu je jedna stvar, dok su neorganiziranost i lijenost nešto sasvim drugo i treće. Važno je imati na umu da nitko ne očekuje da budete savršeni i završite svaki radni zadatak na vrijeme s fenomenalnim rezultatom. Problem počinje kada zaslužite reputaciju da ne dovršavate zadatke na vrijeme, jer ako radite u timu tada svi u uredu izgledaju loše i neorganizirano. A to nikome neće odgovarati. No, čak i ako ste zeznuli nekoliko zadataka, potrudite se dodatno oko sljedećeg. Bit ćete iznenađeni koliko ljudi brzo opraštaju, samo ako počnete završavati svoj posao na vrijeme, ili čak i prije roka.

Podijeli

Odgovori

Top