Krizna vremena oduvijek su bila i kreativna. Kad posla i novca nema, moraš sam smisliti način kako do njih. U Hrvatskoj sve češće čitamo o primjerima mladih koji su svoje ideje realizirali i otvorili sebi nova vrata i mogućnosti.
Takav je primjer i pokretača prvog oglasnika za kreativce u Hrvatskoj. Troje mladih prijatelja odlučilo se na odvažan korak i pokrenuli su svoju on-line stranicu za prodaju i promociju rukotvorina, WooHoo.hr. Početkom prošle godine, razmišljajući kako će pomoći Andrei Kučiš, današnjoj vlasnici WooHooa, u prodaji njezinih rukotvorina, prijatelji Nebojša Grbačić i Boris Kovačev odlučili su pokrenuti internetsku stranicu koja bi okupljala i promovirala rad rukotvoraca iz Hrvatske, ali i regije.
Danas WooHoo.hr ima nekoliko tisuća kreativaca i više od 7000 njihovih radova. Osim sebi, ti mladi ljudi otvorili su mogućnost zarade i za sve one koji vole rukotvoriti.
Svojim korisnicima nude tri modela oglašavanja. Woohoo.hr se financira isključivo od kupljenih modela oglašavanja, a osnovni je model besplatan i dostupan svima koji žele promovirati svoje rukotvorine. Model „Mate“ je besplatan, model „Mišo“ naplaćuju 49 kuna, a model „Kovač“ 99 kuna mjesečno.
Potraga za investitorima
Svaki model dolazi s određenim setom opcija koje su na raspolaganju korisnicima, od prikazivanja artikala na naslovnici, promocije putem njihovih ostalih kanala, Facebooka, Twittera ili Instagram, do stvaranja vlastitih profila kreativaca, putem kojih objavljuju slike svojih radova.
Nakon uzleta, trojac je pokrenuo i agenciju WooHoo internetske usluge, kroz koje rade community menadžment, web konzalting i marketing za razne tvrtke. Andrea, zbog koje je sve i nastalo, stalno je zaposlena na projektu.
Rade i na razvoju i ispituju nove mogućnosti. „Na razvoju se radi svakodnevno, upravo puštamo nove redizajnirane opcije na portalu, a svakako planiramo i širenje na regiju. No za taj pothvat još se uvijek ne možemo odvažiti sami, već smo u potrazi za potencijalnim partnerima i investitorima. Pripremamo i neke nove web projekte“, kaže Nebojša.
Business.hr