Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

U 2011. godini Chevrolet povećao tržišni udio u Zapadnoj i Središnjoj Europi

Chevrolet je u 2011. godini prodao 206.400 automobila u Zapadnoj i Srednjoj Europi, što je 1.600 više nego 2010., postigavši najbolji tržišni udio svih vremena od 1,24% za ovaj brand.

Chevrolet je u 2011. godini prodao 206.400 automobila u Zapadnoj i Srednjoj Europi, što je 1.600 više nego 2010., postigavši najbolji tržišni udio svih vremena od 1,24% za ovaj brand.

Chevrolet je zabilježio rast prodaje u 20, a rast udjela u čak 16 zapadnoeuropskih i srednjoeuropskih tržišta u usporedbi s 2010. godinom. U sedam zemalja postignuti su u 2011. rekordni tržišni udjeli, a na mnogima od njih i najveća prodaja svih vremena: u Austriji (tržišni udio 1,18%), Francuskoj (0,88%), Njemačkoj (0,86%), Poljskoj (2,28%), Srbiji (5,02%), Sloveniji (2,95%) i Turskoj (2,6%).

Ovo su podaci za 2011. godinu:

• Tržišni udio od 1,24% u Zapadnoj i Središnjoj Europi za 2011. godinu

• 2011. prodano 206.400 automobila i SUV-ova u Zapadnoj i Srednjoj Europi

• Prodaja rasla na 20, a udio na ukupno 16 tržišta

• Chevrolet Spark drži 5,5% segmenta minija

• Trenutno u prodajnim salonima sedam novih modela

• Camaro premašio prodajna predviđanja za Zapadnu i Središnju Europu

• Chevrolet na šestoj poziciji u Hrvatskoj

„Postigli smo izvrstan rezultat i u 2011. povećali svoj udio na zahtjevnom europskom tržištu“, rekla je Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica Chevrolet Europe. Chevrolet je u 2011. predstavio sedam novih modela, proširivši svoju ponudu tako da pokriva preko 50% tržišnih segmenata. „S našom posve novom ponudom modela trenutno u prodajnim salonima diljem Europe, u 2012. imamo idealnu priliku za daljnji rast“, dodala je Docherty.

Chevrolet Spark bio je Chevroletov najbolje prodavani model u Europi – prodan u 66.400 primjeraka, zauzeo je 5,5% segmenta minija. Mali automobil Chevrolet Aveo prodao se u 51.000 primjeraka, a Chevrolet Cruze, sada također dostupan i u uvijek popularnoj izvedbi s pet vrata, opet je vodeći u segmentu na nekoliko europskih tržišta te je Chevroletov najbolje prodavani model u svijetu s preko milijun prodanih primjeraka od svoje premijere 2009. godine. U 2012. bit će predstavljen Chevrolet Cruze karavan čime će biti pokriven još jedan važan segment u Zapadnoj i Srednjoj Europi.

SUV Chevrolet Captiva i obiteljski jednovolumen Chevrolet Orlando i dalje su vrlo traženi – u 2011. su prodani u 24.300 i 20.600 primjeraka. Prodaja legendarnog sportskog automobila Camara, vodećeg u svojem segmentu u SAD-u, dosegla je brojku od 600 primjeraka u prvih nekoliko mjeseci prodaje na europskom tržištu, od čega je 40% otišlo u Francusku.

Ukupno u Europi*** Chevrolet je u 2011. prodao rekordnih 517.800 vozila, što je 40.500 ili 8,5% više nego u 2010., te je dosegnut rekordan tržišni udio od 2,61%. Chevrolet je uspio obraniti svoju poziciju najprodavanijeg uvoznog automobilskog branda u Rusiji prodavši u 2011. tamo 173.500 automobila i SUV-ova, što je 57.200 vozila više nego prošle godine te čini tržišni udio od 6,39%.

Pored toga, Chevrolet je u 2011. prodao 15.133 automobila i kamiona u Izraelu****.

Chevrolet je u Hrvatskoj u 2011. zauzeo šesto mjesto na ljestvici najprodavanijih marki osobnih automobila s 2.895 registracije što odgovara tržišnom udjelu od 6,97% (2010.: 8.25%). Spark je lider unutar segmenta mini automobila, dok je Orlando naprodavaniji model u segmentu monovolumena.

* Preliminaran broj registracija – ukupno tržište vozila (osobni automobili i komercijalna vozila)

** Zapadna i Središnja Europa uključuju 37 država: 27 u sklopu Europske Unije te Andora, Albanija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Hrvatska, Island, Makedonija, Norveška, Srbija, Švicarska i Turska.

*** Europa ukupno uključuje 49 država: Zapadna i Središnja Europa, Rusija, Ukrajina, Uzbekistan, Kazahstan i ostale u sastavu Zajednice Nezavisnih Država.

**** Izrael je dio operacija Chevrolet Europe no nije uključen u europske prodajne rezultate objavljene u gornjem tekstu.

O Chevroletu

Chevrolet je najveći svjetski brand General Motorsa koji godišnje prodaje oko 4 milijuna vozila u više od 140 zemalja. Četvrti je po veličini svjetski automobilski brand kada se radi o prodaji i jedan je od najbrže rastućih brandova na svijetu. Chevroletovi automobili spajaju strast, privlačan dizajn i praktičnost te nude izvanrednu vrijednost za novac. Osnovan 1911. u Sjedinjenim Američkim Državama od strane švicarskog useljenika Louisa Chevroleta, ovaj brand je 2011. godine proslavio svoju stogodišnjicu postojanja. Godine 2005. Chevrolet je ponovno predstavljen i uveden na europsko tržište na kojem ga zastupa ukupno 2.500 prodajnih i servisnih punktova u Zapadnoj i Središnjoj Europi. Chevroletov europski portfelj sačinjavaju gradski automobil Spark, mali Aveo i kompaktni Cruze u limuzinskim i izvedbama s pet vrata, obiteljski jednovolumen Orlando, SUV Captiva, legendarni sportski automobili Camaro i Corvette te električni automobil s produljenim dosegom Volt. U 2012. Chevrolet će predstaviti karavansku izvedbu Cruzea i srednje veliku limuzinu Malibu. Više informacija o Chevroletu može se naći na web-stranicama www.chevroleteurope.comili media.chevroleteurope.com.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.