Od ukupnog broja skupova njih 53 posto, ili 772 skupa, bilo je s noćenjem i od njih je ostvareno 91 posto ukupnog prometa ili 78,4 milijuna kuna.
Od preostalih 675 skupova bez noćenja promet je iznosio 7,75 milijuna kuna.
Većina skupova održana je u hotelima i sličnim smještajnim objektima, a od 1.374 poslovnih skupova u tim je objektima ostvaren promet od 85,5 milijuna kuna.
Najviše kongresa – promet 54,16 milijuna kuna
Među vrstama skupova u razdoblju od travnja do lipnja najviše je, 801, bilo kongresa, s prometom od 54,16 milijuna kuna. Na kongresima je bilo i najviše sudionika, njih 67,9 tisuća.
U drugom je kvartalu ove godine održano i 375 poslovnih/korporacijskih sastanaka s prometom od 10,6 milijuna kuna, te 67 javnih konferencija od kojih je ostvareno 11,8 milijuna kuna prometa.
Skupove su najviše organizirala poduzeća (domaća), a od 739 takvih skupova promet je iznosio 21,8 milijuna kuna.