Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

U Hrvatskoj drastičan pad prodaje novih automobila

Najprodavaniji model u ožujku bila je Škoda Octavia (130 vozila), slijede VW T-Cross (99), VW Golf (84), Dacia Duster (82) te Suzuki Vitara (71).

U Hrvatskoj je u ovogodišnjem ožujku prodano 2.724 novih putničkih vozila, što je 45,9 posto manje nego u istom mjesecu prošle godine, podaci su Promocije plus objavljeni u ponedjeljak, dok prometni stručnjak Željko Marušić ocjenjuje da je to tek početak drastičnog pada prodaje i velike krize automobilske industrije.

Najprodavaniji model u ožujku bila je Škoda Octavia (130 vozila), slijede VW T-Cross (99), VW Golf (84), Dacia Duster (82) te Suzuki Vitara (71).

Po podacima Promocije plus, i u prva tri mjeseca ove godine prodaja novih vozila je pala – prodano je 10.029 novih vozila ili 17,4 posto manje u odnosu na isto razdoblje 2019.

U tom je razdoblju najviše prodano Volkswagenovih vozila, njih 1.661, slijedi Škoda sa prodajom 1.481 novog vozila, potom Renault (657), Dacia (583), Hyundai (525) i Suzuki (524).

Prometni stručnjak Željko Marušić smatra da je to ovo tek početak velike krize automobilske industrije i da će prodaja novih vozila i u idućim mjesecima drastično padati. Naglašava da će čitava auto-industrija nastradati zbog aktualne krize izazvane koronavirusom, i da bi najveći pad mogle imati tvrtke koje prodaju vozila tzv. srednje klase. U Hrvatskoj će, smatrai Marušić, mnogi ljudi, pritisnuti teškom svakodnevicom, shvatiti da mogu živjeti i bez auta.

Marušić još ističe za Hinu, a kako prenosi Poslovni.hr, da bi pad prodaje novih vozila u idućim mjesecima u Hrvatskoj mogao biti i veći od 70 posto. Predlaže stoga brzu reakciju države, odnosno ukidanje enormnih davanja prilikom kupovine novih vozila.

 

Pročitajte još:

Poduzeća

Tvrtka Kofola ČeskoSlovensko priprema se za pokretanje sustava povrata depozita za PET boce i limenke u Slovačkoj te je postala jedan od osnivača Inicijative...

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Ekonomija

Upravljanje vašim voznim parkom od XYZ milijuna kuna povjereno je osobi koja za to nije školovana ?!?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.