Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

U svijetu kojem svi nešto svakodnevno prodajemo važna je etika i moral

Prodaja nije samo proces prijenosa informacija ili ostvarivanja zarade, već prilika da kroz razumijevanje, empatiju i poštovanje stvaramo pozitivne odnose.

U svijetu u kojem svi prodajemo – bilo da govorimo o proizvodima, idejama, ili sebi – postavlja se pitanje kako možemo pristupiti prodaji na način koji je i profesionalan i duboko ukorijenjen u etičkim i moralnim načelima. Svakodnevno smo prodavači, bilo da preporučujemo knjigu prijatelju, objašnjavamo zašto bi neko trebao doći na koncert, ili pregovaramo o prodaji stana ili automobila. Prodaja nije samo proces prijenosa informacija ili ostvarivanja zarade, već prilika da kroz razumijevanje, empatiju i poštovanje stvaramo pozitivne odnose.

Prodavati etično znači prilaziti svakom klijentu kao osobi, a ne kao brojci ili cilju. Kada pristupamo na iskren i transparentan način, gradimo povjerenje, a upravo je povjerenje temelj trajne veze s klijentima, ističe Ante Mihaljević, stručnjak za prodajnu komunikaciju, te dodaje kako se na nebrojeno primjera pokazalo da klijent koji vjeruje u nas te se pritom osjeća sigurno i poštovano vjerojatnije je da će donijeti odluku koja je uistinu u skladu s njegovim potrebama i vrijednostima.

Profesionalan sam jer mi je stalo do tebe

Profesionalizam u prodaji mora ići dalje od stručnosti u komuniciranju i prodavanju; to je iskrena želja da pomognemo klijentu. Iako svi imamo svoje ciljeve, targete, KPI-eve i ostale fancy kratice koje želimo ostvariti, etičan prodavač shvaća da je pravi cilj dati više od samog postizanja financijskih ciljeva, jer prodaja može i mora biti put do rješenja koje koristi i nama i našim klijentima. Pitanje koje si svaki prodavač može postaviti je: „Što bi moj klijent sada trebao znati kako bi donio najbolju odluku za sebe?“, napominje Ante Mihaljević.

Prodaja je umjetnost slušanja

U srži etične prodaje nalazi se slušanje. Slušati s empatijom i razumijevanjem znači usmjeriti razgovor prema onome što klijent doista treba, a ne prema onome što mi mislimo da bi trebao (ili ne daj Bože ono što nam stoji na lageru predugo i treba hitno ići van, našalio se Ante Mihaljević koji se s raznolikim načinima prodaje susreće svakodnevno kroz primjere svojih klijenata.

„Slušanjem klijenta možemo razumjeti ne samo što traži, već i zašto to traži, što nam omogućava da ponudimo rješenje koje zaista odgovara njegovim potrebama. Klijent osjeća da je uistinu shvaćen i doživljen, što nas vodi prema dugoročnom odnosu temeljenom na povjerenju.“

Etična prodaja kao svakodnevna praksa

Prodaja koja se temelji na etičkim i moralnim vrijednostima nije nekakav pomodni trend; to je način poslovanja koji nas čini vjerodostojnima, profesionalnima i odgovornima. U svijetu u kojem smo svakodnevno prodavači, etična prodaja postaje naš izraz osobnih i profesionalnih vrijednosti način na koji živimo svakodnevne poslovne odnose. Na taj način, etična prodaja nije samo proces – to je izbor da poštujemo druge i svoje principe u svakoj prilici.


Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.