Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Uzlet Petrokemije s novim direktorom Josipom Jaguštom

Nakon što je prošlu godinu završila sa 250 milijuna kuna gubitka i nakon što je smijenjenog Borisa Mesarića na čelu te tvrtke zamijenio Josip Jagušt, za kutinsku Petrokemiju, čini se, stižu bolji dani. Rujan nagovještava bolje rezultate pa su narudžbe, kako nam je potvrđeno u toj tvrtki, nešto povećane.

Nakon što je prošlu godinu završila sa 250 milijuna kuna gubitka i nakon što je smijenjenog Borisa Mesarića na čelu te tvrtke zamijenio Josip Jagušt, za kutinsku Petrokemiju, čini se, stižu bolji dani. Rujan nagovještava bolje rezultate pa su narudžbe, kako nam je potvrđeno u toj tvrtki, nešto povećane.

– Te su narudžbe sukladne sezoni i pripremi jesenske sjetve, odnosno oživljavanju tržišta poljoprivrednih proizvoda – objašnjava Josip Jagušt, predsjednik uprave Petrokemije. Ta kutinska tvrtka mineralna gnojiva izvozi, nastavio je, na sva svjetska tržišta, a glavna su izvozna tržišta zemlje regije, Srednje Europe i Mediterana.

Izvoz u Afriku i Južnu Ameriku

– Ovog ljeta isporučivali smo robu i u neke udaljenije države, poput onih iz Južne Amerike i Afrike – dodao je Jagušt.

Kakvi će biti idući mjeseci u poslovanju Petrokemije, Jagušt kaže da će ovisiti o trendovima na tržištu poljoprivrednih proizvoda. No, Petrokemijini ipak dobri rezultati, nakon svih problema koje je imala, pripisuju se, kaže Jagušt, buđenju svjetskog tržišta poljoprivrednih proizvoda, što je odmah dovelo i do povećane potražnje za mineralnim gnojivima te rasta njihovih cijena.

Prema neslužbenim procjenama promatrača zbivanja u Petrokemiji, ta bi tvrtka u ovom tromjesečju mogla proizvesti 370.000 tona mineralnih gnojiva, od čega će većina otići za izvoz.

Prihodi 700 mil. kn?

To bi, neslužbeno se čuje, značilo 700 milijuna kuna prihoda u trećem tromjesečju, tj. 40 milijuna kuna dobiti. Sve te brojke Petrokemija bi mogla ostvariti uz relativno skup plin za industriju.

Upućeni kažu kako sumnjaju da bi ti rezultati bili mogući sa starim direktorom kojeg je Vlada smijenila jer se držao kolektivnog ugovora.

Napisao

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i devet vrhunska predavača-prodajnih konzultanata i panelista, a bogat program od čak dvadeset i četiri...

Poduzeća

Prodajnom timu osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. na poziciji direktora prodaje za trenutno najuspješniji sektor pridružio se Miran Mišić.

Poduzeća

Prihod je porastao na 17 milijardi američkih dolara što je 5% više u odnosu na prethodnu godinu u stalnoj valuti.

Novosti

Na Seafood Global Expo sajmu sudjeluje više od 1.500 izlagača iz 76 svjetskih zemalja, a hrvatski brand Panona Mare jedan je od tek 5...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.