Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Vještine prodajnog pregovaranja

Sporo uočavanje trendova ili neaktivna prodaja

ZŠEM – Poslovna akademija 27.6.2016. organizira seminar ”Vještine prodajnog pregovaranja” pod vodstvom dr. sc. Olivere Jurković Majić.

Nije slučajno da upravo prodaja s težištem na uspostavljanju odnosa, koji naglašavaju dugoročne, uzajamno zadovoljavajuće odnose između prodavača i kupaca/klijenata, dobiva sve veći značaj na suvremenom tržištu. Prodajnim pregovaranjem se osiguravaju bolji financijski i drugi uvjeti sklopljenih poslova, prevladavaju suprotni interesi i iskorištavaju zajedničke pogodnosti.

Cilj seminara je analiza složenog prodajno-pregovaračkog konteksta u širokom spektru činjenica, pojmova, postupaka i načela važnih za učinkovito upravljanje kako na razini pojedinca tako i na razini prodajne organizacije.

Seminar je namijenjen zaposlenicima prodaje koji svakodnevno iznalaze najprimjerenije načine reagiranja na složeno i dinamično prodajno okruženje, tj. zaposlenicima prodaje koji kroz ovaj seminar preispituju prodajno-pregovaračke vještine u suvremenoj prodajnoj paradigmi.

Nadalje, seminar je namijenjen i prodajnom menadžmentu s ciljem generiranja strateško-taktičkih odrednica uspješnog prodajnog pregovaranja.

Profesorica Olivera Jurković Majić, profesorica visoke poslovne škole, diplomirala je politologiju 1984. godine na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Redovito izlaže svoje radove na međunarodnim znanstvenim i stručnim konferencijama, a usavršavala se i u SAD – Cleveland State University. Autorica/koaoturica je oko 30 knjiga s područja: poslovnih komunikacija, komunikacijsko-pregovaračkih vještina, upravljanja prodajom, odnosa s kupcima, ponašanja potrošača, pregovaranja i sl. Redaktorica je i recenzentica više znanstvenih i stručnih naslova. Objavila je oko 50 znanstvenih i stručnih radova u međunarodno relevantnim znanstvenim i stručnim časopisima

Prijave traju do 17.6.2016.

Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i devet vrhunska predavača-prodajnih konzultanata i panelista, a bogat program od čak dvadeset i četiri...

Poduzeća

Prodajnom timu osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. na poziciji direktora prodaje za trenutno najuspješniji sektor pridružio se Miran Mišić.

Marketing i prodaja

Novi podaci o online potražnji u analiziranim državama srednje i istočne Europe pokazuju velike sličnosti u ponovnom povećanju zanimanja potrošača za tradicionalno najpopularnijim proizvodima.

Marketing i prodaja

Prodajemo i prodaje se nama svakog dana, doživljavali mi to svjesno ili ne.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.