Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Vještine prodajnog pregovaranja

Sporo uočavanje trendova ili neaktivna prodaja

ZŠEM – Poslovna akademija 27.6.2016. organizira seminar ”Vještine prodajnog pregovaranja” pod vodstvom dr. sc. Olivere Jurković Majić.

Nije slučajno da upravo prodaja s težištem na uspostavljanju odnosa, koji naglašavaju dugoročne, uzajamno zadovoljavajuće odnose između prodavača i kupaca/klijenata, dobiva sve veći značaj na suvremenom tržištu. Prodajnim pregovaranjem se osiguravaju bolji financijski i drugi uvjeti sklopljenih poslova, prevladavaju suprotni interesi i iskorištavaju zajedničke pogodnosti.

Cilj seminara je analiza složenog prodajno-pregovaračkog konteksta u širokom spektru činjenica, pojmova, postupaka i načela važnih za učinkovito upravljanje kako na razini pojedinca tako i na razini prodajne organizacije.

Seminar je namijenjen zaposlenicima prodaje koji svakodnevno iznalaze najprimjerenije načine reagiranja na složeno i dinamično prodajno okruženje, tj. zaposlenicima prodaje koji kroz ovaj seminar preispituju prodajno-pregovaračke vještine u suvremenoj prodajnoj paradigmi.

Nadalje, seminar je namijenjen i prodajnom menadžmentu s ciljem generiranja strateško-taktičkih odrednica uspješnog prodajnog pregovaranja.

Profesorica Olivera Jurković Majić, profesorica visoke poslovne škole, diplomirala je politologiju 1984. godine na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Redovito izlaže svoje radove na međunarodnim znanstvenim i stručnim konferencijama, a usavršavala se i u SAD – Cleveland State University. Autorica/koaoturica je oko 30 knjiga s područja: poslovnih komunikacija, komunikacijsko-pregovaračkih vještina, upravljanja prodajom, odnosa s kupcima, ponašanja potrošača, pregovaranja i sl. Redaktorica je i recenzentica više znanstvenih i stručnih naslova. Objavila je oko 50 znanstvenih i stručnih radova u međunarodno relevantnim znanstvenim i stručnim časopisima

Prijave traju do 17.6.2016.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.