Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Vlada donijela program energetske obnove obiteljskih kuća

Vlada je donijela odluku o pokretanju Programa energetske obnove obiteljskih kuća za razdoblje od 2014. do 2020. godine, s detaljnim planom za razdoblje od 2014. do 2016. godine.

Vlada je donijela odluku o pokretanju Programa energetske obnove obiteljskih kuća za razdoblje od 2014. do 2020. godine, s detaljnim planom za razdoblje od 2014. do 2016. godine.

Ministrica graditeljstva i prostornog uređenja Anka Mrak Taritaš navela je kako se provedbom programa planira obnoviti dvije tisuće obiteljskih kuća godišnje.

Program će biti koncentiran na kuće izgrađene prije 1987. godine, kada je u Hrvatskoj po prvi put donesena regulativa o energetskim svojstvima zgrada.

Planiraju se poboljšanja učinkovitosti sustava grijanja, zamjena energenata, naročito električne energije i loživog ulja, ekonomski i energetski povoljnijima, a poglavito obnovljivim izvorima energije.

Predviđeni izvori financiranja su sredstva Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, fondovi EU-a, a trebali bi sudjelovati i građani putem stambenih štedionica i kredita. Očekuje se i financijska participacija proračuna jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.

Očekuje se da će program rezultirati poticanjem investicija ukupnog iznosa 207,5 milijuna kuna godišnje uz udio državnih poticaja od četiri posto.

Očekuje se i smanjenje izdataka građana za energiju u iznosu 24 milijuna kuna godišnje te smanjenje emisija ugljikova dioksida od oko 14.500 tona godišnje.

Program bi po zamisli njegovih tvoraca trebao osigurati posao za 700 ljudi godišnje te povećanje tržišne vrijednosti nekretnina kao i pridonijeti razvoju proizvodne industrije, poglavito industrije toplinskih izolacijskih materijala i drvne industrije.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.