Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Warner Brothers prodaje i iznajmljuje filmove putem Facebooka!

Američka kompanija za proizvodnju i distribuciju filmova, Warner Brothers, objavila je u utorak kako će svoje filmove na najam ili kupnju ponuditi putem Facebooka i tako postati prvi Hoolywoodski studio koji je to učinio. Postaje li Facebook i globalna videoteka?

Američka kompanija za proizvodnju i distribuciju filmova, Warner Brothers, objavila je u utorak kako će svoje filmove na najam ili kupnju ponuditi putem Facebooka i tako postati prvi Hoolywoodski studio koji je to učinio. Postaje li Facebook i globalna videoteka?

Kako bi povećale prihode i osvojile ili zadržale što veći udio na tržištu, gotovo sve kompanije čija je ciljana skupina krajnji potrošač svoje prodajne kanale usmjeravaju online. Najjači alat za online pristup potrošaču danas je vjerojatno Facebook, koji svakodnevno privlači pažnju stotina milijuna korisnika. Putem Facebooka komuniciraju, razmjenjuju fotografije, komentare…Pa zašto ne bi i filmove kupovali?

30 centi ili 3 dolara

Hollywoodska industrija na ovaj oblik prodaje nije mogla ostati imuna, a prvi se aktivirao jedan od najpoznatijih Hollywoodskih studija Warner Brothers. Kao pokusni kunić u ponudi za najam osvanuo je film „The Dark Knight“, a iz Warnera su najavili kako će se narednih mjeseci pojaviti i drugi filmovi.

Kako bi pogledao film Christophera Nolana, koji se prvi našao u ponudi, korisnik treba stisnuti like na fan page stanicu „Batman: The Dark Knight“. Na lijevoj strani odabire „watch“ i pristupa gledanju filma. Za 30 kredita, što je protuvrijednost tri dolara, film je korisniku na raspolaganju 48 sati.

No, sjećate li se YouTube-ovog sličnog pokušaja? Vjerojatno ne! Novi servis, u moru ostalog sadržaja nije uspio doći do izražaja, jer ga kompanija ničim nije istaknula i ogradila od sadržaja kojeg korisnici sami dodaju. Projekt je propao. Facebook se u posljednje vrijeme sve više nakrcava brojnim sadržajima pa je stoga i ovaj projekt pod velikim upitnikom.

Facebookova prednost

Ipak, Facebooku i YouTubeu zajedničko je to što su na internetu i okupljaju milijune korisnika, ali Facebookova je djelatnost za Hollywoodski biznis puno bolja šansa, upravo zbog određenih alata i korisničkih navika. Na Facebooku se ljudi druže i razmjenjuju komentare, a unutar gledanja filmova biti će dozvoljeno komentirati ali i komunicirati s prijateljima tokom samog gledanja filma. Upravo to mogla bi biti ključna stavka u uspjehu ovog projekta. Ne sumnjamo kako će se uskoro i brojne recenzije filmova početi izrađivati na temelju komentara Facebookovih korisnika.

Ako Warner probije led, priključit će se zasigurno Fox, Sony, Universal i ostali giganti ove industrije. Možda upravo Facebook postane globalna online videoteka.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.