Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Zajedno smo jači ili Co-branding – osvajanje novih tržišta

Na tržištu gdje više ništa nije sigurno, mnogi gospodarski subjekti mogu se odlučiti na suradnju s drugim poduzećima kako bi osvojili novo tržište ili zauzeli bolju poziciju na postojećem tržištu. Co-branding tako može postati alat za postizanje ciljeva koje biste teško postigli sami.

Na tržištu gdje više ništa nije sigurno, mnogi gospodarski subjekti mogu se odlučiti na suradnju s drugim poduzećima kako bi osvojili novo tržište ili zauzeli bolju poziciju na postojećem tržištu. Co-branding tako može postati alat za postizanje ciljeva koje biste teško postigli sami.

Co-branding podrazumijeva sve aktivnosti na tržištu, uključujući i promotivne, kojima se povezuju marke različitih gospodarskih subjekata s ciljem postizanja boljih rezultata, odnosno sinergije. U toj vezi niti jedna marka ne gubi svoj identitet, već se medusobno nadopunjuju i postaju jače.

Kartičarski Co-branding

Ovakva suradnja se najčešće ostvaruje zbog nemogućnosti postizanja ciljeva kroz vlastite aktivnosti. U praksi se najčešće susrećemo s cobrandingom u kartičarskoj industriji, jer su se krajem prošlog stoljeća dosjetili kako će ostvariti suradnju s jakim brendovima.

Koliko je ponuda tih posebnih kartica privlačna korisnicima pokazuje i podatak da je do kraja 2006. godine u SAD-u oko 75% svih korisnika kreditnih kartica posjedovalo barem jednu co-branding karticu. Vrijednost transakcija realiziranih korištenjem tih kartica dosegnula je više od 800 milijardi dolara. U Hrvatskoj je do 2008. godine postojalo oko 78.000 takvih kartica.

Bacardi – Cola

U Co-branding su ušle tvrtke Daimler- Benz Mercedes i Swatch s ciljem razvoja automobila Smart. Partneri su uložili financijska sredstva i znanje u razvoj inovativnog automobila. Istovremeno, Daimler Benz nije želio rizičan projekt vezati uz poznatu marku Mercedes.

Kod proširenja upotrebe proizvoda zanimljivo je povezivanje Coca-Cole i Bacardija kroz zajedničko oglašavanje. Partneri su u ovom slučaju željeli povećati učestalost korištenja oba proizvoda te sugerirali miješanje pića, što je pojačalo poziciju obje tvrtke.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.